Hier zijn we dan. 112 pagina's
(!!) met enthousiaste mensen die te staan popelen om hun nieuwe iPhone X te ontvangen. Ik heb meegelezen vanaf pagina 1, maar niet altijd gereageerd. Nu wil ik met name,
Serkan ,
Ruud001,
SpanishDudeist,
MagnificentDPE en
Eliseuh Iris75(Sorry als ik iemand vergeten ben) bedanken voor de inspanningen om zowel klanten als de staff-leden te helpen. Ik zelf, (ja ik verdien een badge voor mijn minimaal 5000X F5 gedrukte pagina :D), zat ook op het moment dat ik allemaal boze berichten wou posten dankzij de levertijd. Wat ik geleerd heb hiervan, (voor iedereen die nu nog een comment wilt plaatsen over wanneer hij/zij zijn levering krijgt), is dat geduld nog stééds een schone, en vereiste zaak is voor dit toestel. Het forum begint bijna een welles/nietes spel te worden, met mensen die verklaren dat of de klantenservice onzin uitkraamt, of
Serkan. Zowel de moderators als forumleden doen hun uiterste best om ONGEDULDIGE en GEDULDIGE mensen te helpen. Dan vraag ik hierbij om niet steeds dezelfde vraag te herhalen, de actuele indicatie van levertijden heeft
Serkan al vaak genoeg herhaald. De eindejaarskorting of black-friday korting, heeft de klantenservice antwoord op. De tijden dat de status van ''Wordt verwerkt'', naar ''Uitlevering'' wordt veranderd, weet Serkan aldus de klantenservice ook niet. ''Ontvangen en Wordt verwerkt'', is hetzelfde en betekent
NIET dat je telefoon onderweg is. Daarnaast,
geef niet te snel op voor de finale mensen.. Bedankt!
😄