Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
FlipjeTiel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
MagnificentDPE Strak plan, maar daar heb ik helaas geen invloed op. Serkan misschien, want die kan alles, als je dit forum leest...;)
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Soort van sinterklaas/kerstman die Serkan. Ik zet vanavond mijn schoen 😉
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Beetje jammer ik dacht laat mijn bezorgingswijze aanpassen van “ophalen in de store” naar gewoon thuis bezorgen. Zegt de VF medewerker dat kan meneer maar dan komt ie wel weer achteraan de rij????????????????????????????????????????. Bij elke wijziging kom je dus achteraan de rij. Heb maar heel gauw gezegd laaaaaaaaaaat maar staan dan ???????? pik ik hem wel op in de winkel????????

Of kan jij dit toevallig aanpassen Serkan zonder dat ik achterana de rij kom? Eventueel een PB met mij ordernr ? Lijkt mij toch niet zo heel moeilijk of zie ik dat verkeerd?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
MagnificentDPE schreef:
Beetje jammer ik dacht laat mijn bezorgingswijze aanpassen van “ophalen in de store” naar gewoon thuis bezorgen. Zegt de VF medewerker dat kan meneer maar dan komt ie wel weer achteraan de rij????????????????????????????????????????. Bij elke wijziging kom je dus achteraan de rij. Heb maar heel gauw gezegd laaaaaaaaaaat maar staan dan ???????? pik ik hem wel op in de winkel????????

Of kan jij dit toevallig aanpassen @Serkan zonder dat ik achterana de rij kom? Eventueel een PB met mij ordernr ? Lijkt mij toch niet zo heel moeilijk of zie ik dat verkeerd?
MagnificentDPE Ehm, laat ik het zo zeggen.. Nu de finish in zicht is zou ik geen pitstop meer maken. 😄 Brengt altijd een risico met zich mee.
Serkan B
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi all,

Er is zo te zien schot in de zaak. De volgende voorraad is ook alweer onderweg richting de distributeur. Laat je verrassen 😉
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Er is zo te zien schot in de zaak. De volgende voorraad is ook alweer onderweg richting de distributeur. Laat je verrassen 😉
Nice, refresh, refresh, refresh ????????
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Serkan staat mijn order datum goed? Ik heb de bestelling op 13-11 geplaatst maar is pas een week later bevestigd. Door wat ik lees hier op het forum ben ik bang dat dit verkeerd staat. Ordernr: 270911852
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Ik heb zo het idee dat het toch nog goed gaat komen voor velen...
Ik zet vanavond ook mijn schoen. Eliseuh 😉
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
Ik heb zo het idee dat het toch nog goed gaat komen voor velen...
Ik zet vanavond ook mijn schoen. @Eliseuh 😉
Dat idee heb ik ook en hoop ik ook. Hopelijk zijn we die hoge piek snel voorbij zodat ook ik kan gaan refreshen 😉
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
spannend ben nog aan het wachtenn
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Hier zijn we dan. 112 pagina's (!!) met enthousiaste mensen die te staan popelen om hun nieuwe iPhone X te ontvangen. Ik heb meegelezen vanaf pagina 1, maar niet altijd gereageerd. Nu wil ik met name, Serkan , Ruud001, SpanishDudeist, MagnificentDPE en Eliseuh Iris75(Sorry als ik iemand vergeten ben) bedanken voor de inspanningen om zowel klanten als de staff-leden te helpen. Ik zelf, (ja ik verdien een badge voor mijn minimaal 5000X F5 gedrukte pagina :D), zat ook op het moment dat ik allemaal boze berichten wou posten dankzij de levertijd. Wat ik geleerd heb hiervan, (voor iedereen die nu nog een comment wilt plaatsen over wanneer hij/zij zijn levering krijgt), is dat geduld nog stééds een schone, en vereiste zaak is voor dit toestel. Het forum begint bijna een welles/nietes spel te worden, met mensen die verklaren dat of de klantenservice onzin uitkraamt, of Serkan. Zowel de moderators als forumleden doen hun uiterste best om ONGEDULDIGE en GEDULDIGE mensen te helpen. Dan vraag ik hierbij om niet steeds dezelfde vraag te herhalen, de actuele indicatie van levertijden heeft Serkan al vaak genoeg herhaald. De eindejaarskorting of black-friday korting, heeft de klantenservice antwoord op. De tijden dat de status van ''Wordt verwerkt'', naar ''Uitlevering'' wordt veranderd, weet Serkan aldus de klantenservice ook niet. ''Ontvangen en Wordt verwerkt'', is hetzelfde en betekent NIET dat je telefoon onderweg is. Daarnaast, geef niet te snel op voor de finale mensen.. Bedankt! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Odin schreef:
Hier zijn we dan. 112 pagina's (!!) met enthousiaste mensen die te staan popelen om hun nieuwe iPhone X te ontvangen. Ik heb meegelezen vanaf pagina 1, maar niet altijd gereageerd. Nu wil ik met name, @Ruud001, @MagnificentDPE en @Iris75(Sorry als ik iemand vergeten ben) bedanken voor de inspanningen om zowel klanten als de staff-leden te helpen. Ik zelf, (ja ik verdien een badge voor mijn minimaal 5000X F5 gedrukte pagina :D), zat ook op het moment dat ik allemaal boze berichten wou posten dankzij de levertijd. Wat ik geleerd heb hiervan, (voor iedereen die nu nog een comment wilt plaatsen over wanneer hij/zij zijn levering krijgt), is dat geduld nog stééds een schone, en vereiste zaak is voor dit toestel. Het forum begint bijna een welles/nietes spel te worden, met mensen die verklaren dat of de klantenservice onzin uitkraamt, of @Serkan al vaak genoeg herhaald. De eindejaarskorting of black-friday korting, heeft de klantenservice antwoord op. De tijden dat de status van ''Wordt verwerkt'', naar ''Uitlevering'' wordt veranderd, weet Serkan aldus de klantenservice ook niet. ''Ontvangen en Wordt verwerkt'', is hetzelfde en betekent NIET dat je telefoon onderweg is. Daarnaast, geef niet te snel op voor de finale mensen.. Bedankt! 😄
Schitterende post! Odin +1
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hallo iedereen.
Ben net gebeld door Vodafone dat mijn toestel in de winkel binnen is gekomen en dat ik hem straks kan ophalen !
Het gaat om de 64GB Silver met orderummer 27034***
Ik hoop dat jullie straks ook wat meer krijgen te horen! ????

Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Odin schreef:
Hier zijn we dan. 112 pagina's (!!) met enthousiaste mensen die te staan popelen om hun nieuwe iPhone X te ontvangen. Ik heb meegelezen vanaf pagina 1, maar niet altijd gereageerd. Nu wil ik met name, @Ruud001, @MagnificentDPE en @Iris75(Sorry als ik iemand vergeten ben) bedanken voor de inspanningen om zowel klanten als de staff-leden te helpen. Ik zelf, (ja ik verdien een badge voor mijn minimaal 5000X F5 gedrukte pagina :D), zat ook op het moment dat ik allemaal boze berichten wou posten dankzij de levertijd. Wat ik geleerd heb hiervan, (voor iedereen die nu nog een comment wilt plaatsen over wanneer hij/zij zijn levering krijgt), is dat geduld nog stééds een schone, en vereiste zaak is voor dit toestel. Het forum begint bijna een welles/nietes spel te worden, met mensen die verklaren dat of de klantenservice onzin uitkraamt, of @Serkan al vaak genoeg herhaald. De eindejaarskorting of black-friday korting, heeft de klantenservice antwoord op. De tijden dat de status van ''Wordt verwerkt'', naar ''Uitlevering'' wordt veranderd, weet Serkan aldus de klantenservice ook niet. ''Ontvangen en Wordt verwerkt'', is hetzelfde en betekent NIET dat je telefoon onderweg is. Daarnaast, geef niet te snel op voor de finale mensen.. Bedankt! 😄
Een heel lief bericht van je! Vind het stiekem best leuk om te doen ;). Wijze woorden ook!
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Kimberley166 schreef:
Hallo iedereen.
Ben net gebeld door Vodafone dat mijn toestel in de winkel binnen is gekomen en dat ik hem straks kan ophalen !
Het gaat om de 64GB Silver met orderummer 27034***
Ik hoop dat jullie straks ook wat meer krijgen te horen! ????

Whaaaat super ????????
Meteen ff vraagje Kimberley166, ben je vooraf geinformeerd (middels smsje/mailtje) van de status dat ie onderweg was naar de winkel? Ik ga em namelijk ook ophalen in de store, dan weet ik enigzins hoe de procedure verloopt (waarschijnlijk vlg week) aangezien ik SG heb. Ordernr 27017***.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nou hier nog steeds geen wijziging.. toch vervelend als er volop geleverd wordt zoals de berichten van Serkan aangeven. en er al wijzigingen zijn gedaan met een latere besteltijd.. blijven hopen????????
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
MagnificentDPE
MagnificentDPE

Nee ben helemaal vooraf niet geïnformeerd helemaal niets, had 5 min. voordat k gebeld werd nog een keer de status bekeken maar was niks veranderen. Nadat Vodafone me gebeld had, had ik weer een keer de status bekeken en toen stond er ineens dat het toestel klaar was voor verzending.
Ik hoop ook dat jullie hem zo snel mogelijk binnen mogen krijgen !! ????
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Mast wanneer en heolaat heb jij het besteld ? wacht je ook op de 64 gb sg
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Serkan, reageer je nog op individuele gevallen? Het lukt me niet je een PM te sturen. Ik zou graag een extra check op mijn order laten doen.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
kdd schreef:
@Mast wanneer en heolaat heb jij het besteld ? wacht je ook op de 64 gb sg
27 oktober om 10:00
Wacht idd ook op 64gb SG
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic