Serkan schreef:Dikzie schreef:Serkan schreef:Uitstekend, goed geregeld!Dikzie schreef:Inhoudelijk vinden er geen veranderingen plaats @Dikzie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. M.b.t. je bestelling; wacht het verder even af. Zodra je toestel klaar staat voor verzending krijg je bericht van ons.
@Serkan
Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...
Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)
De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
mrc0022 schreef:Nogmaals jongens, ik ben nu al een tijdje aanwezig op dit forum en heb gemerkt dat klantenservice verschillende dingen vertellen over de levertijden en alles niet zeker weten.
Volgens mij worden we echt aan het lijntje gehouden, krijg net telefonisch te horen dat de verwachting week 50/51 wordt dat de bestellingen uitgeleverd worden door een medewerk van Vodafone..
mrc0022 schreef:Alleen het 64gb model helaas
Volgens mij worden we echt aan het lijntje gehouden, krijg net telefonisch te horen dat de verwachting week 50/51 wordt dat de bestellingen uitgeleverd worden door een medewerker van Vodafone..
Zelfs Coolblue kan nu de toestellen uit voorraad leveren, nu besteld morgen in huis..
MagnificentDPE schreef:Precies, gelukkig is het einde bijna in zicht (denk ik tenminste)
Waarom duurt wachten zo lang ????????
En dat wetende dat ik waarschijnlijk vlg week pas aan de beurt ben, besteld 1 nov. Maar we blijven hoop houden????????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.