Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Helaas nog steeds status op ontvangen.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Helaas nog steeds status op ontvangen.
Mijn vingers blijven gekruist voor je SpanishDudeist ... ????????????????????????
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Zijn er al mensen die de status op uitleveren hebben gekregen of komt dat nog in de middaguren
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Sinan01 schreef:
Zijn er al mensen die de status op uitleveren hebben gekregen of komt dat nog in de middaguren
Volgens mij kan dit de hele dag door gaan. .....
ikzelf had het ergens in de middag maar van de week waren er ook mensen die het ergens in de avond volgens mij pas kregen.
Dus het blijft spannend Sinan01
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Iris75
Die spanning mag er wel een keer vanaf de hoesje screen protector en de draadloze oplader zijn al bijna een week binnen maar kan ze niet gebruiken hopen op vandaag maar Iris75 wanneer zou ik hem dan thuis hebben mocht ik vandaag uitleveren staan
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mijn ervaring is de volgende dag Sinan01 maar dat ligt dan weer aan PostNL want er zijn nu ook mensen die de track en tracé code krijgen en dan pas 2dg later de telefoon bezorgt krijgen. Het is gewoon balen dan.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Sinan01 schreef:
@Iris75 wanneer zou ik hem dan thuis hebben mocht ik vandaag uitleveren staan
Reken maar 2 dagen! Geloof bericht uitleveren op dinsdag en gisteren binnen! Sinan01 maar kan ook snel gaan hoor. Welke draadloze oplader heb je gekocht? Zit te twijfelen tussen de Qi of de Mophie
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Oeii Iris75 met weekend er tussen kan het maandag of dinsdag worden maar ja dan moet je wel bij de lichting van vandaag zitten anders helemaal niks kan ook nog hahaha
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
lievemandie Als die maar binnen komt die 2dagen moeten dan maar hoort bij het process zullen we maar zeggen. Ik zat zelf te twijfelen tussen mophie en de belkin op de site van apple maar door revieuws te lezen en bekijken heb ik voor mophie gekozen is kleiner en mooi rond lijkt net op een hockey puck haha en is helemaal van kunststof geen kans op krassen
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Sinan01 schreef:
Oeii @Iris75 met weekend er tussen kan het maandag of dinsdag worden maar ja dan moet je wel bij de lichting van vandaag zitten anders helemaal niks kan ook nog hahaha
Yep ... klopt helemaal, .. succes met wachten en refreshen ????????????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
@Serkan ... maar goed lezen is ook vaak de kunst. ????
Maar het word toch ook nog aangepast op dit formulier toch?
Want daar gaan de mensen als eerste heen!


Dat is wel de bedoeling ja. Alleen zal het aanpassen daarvan wat langer duren... :8
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ben wel benieuwd of Vodafone nog een gebaar gaat maken richting klanten, mocht zich dat voordoen, die niet binnen de beloofde termijn bediend worden. Ik snap dat ze van Apple afhankelijk zijn, maar even kort door de bocht is dat mijn probleem niet : Ik doe zaken met Vodafone en die maken beloften (en belofte maakt schuld).
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Net email van VF voor onderzoek over je bestelling hoe en wat je er van vind.. heb ik maar naar waarheid ingevuld????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Mast schreef:
Net email van VF voor onderzoek over je bestelling hoe en wat je er van vind.. heb ik maar naar waarheid ingevuld????
Ik ook! ???? ik heb wel Serkan omhoog geprezen ????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ik ook onderzoek binnen gekregen. Helaas kon ik niet positief zijn.
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik ook, ben benieuwd of ze de uitslag van dat onderzoek leuk gaan vinden.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
XanderL schreef:
Ik ook, ben benieuwd of ze de uitslag van dat onderzoek leuk gaan vinden.
Alle....
Over de email en onderzoek enquête.
Eerlijkheid duurt het langst!!!
Eerder ben ik benieuwd of ze er echt wat mee gaan doen met de volgende pre-orders / releases van nieuwe populaire telefoons

dus ook ik ben eerlijk geweest .... en ze kunnen vele diensten nog verbeteren.
Al heeft Serkan hier naar mijn eigen idee wel alles op alles gezet wat hij in zijn macht heeft (en daar ben ik ook eerlijk in geweest) ..
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Zal de enquête ook nog gaan invullen. Maar voorlopig nog geen PostNL hier.
SpanishDudeist Nog nix gehoord of gezien lees ik? Hoe is dat nou mogelijk. Zou er gek van worden. Ben ik nou al met die stomme PostNL. ????
Goedemiddag allen. Het zou een mooie dag zijn en nog beter worden. ☀️
In de wacht dus weer voor PostNL.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Zal de enquête ook nog gaan invullen. Maar voorlopig nog geen PostNL hier.
@SpanishDudeist Nog nix gehoord of gezien lees ik? Hoe is dat nou mogelijk. Zou er gek van worden. Ben ik nou al met die stomme PostNL. ????
Goedemiddag allen. Het zou een mooie dag zijn en nog beter worden. ☀️
In de wacht dus weer voor PostNL.
Ruud001 Wat zegt jou track and trace dan? ... ik begrijp er niets van.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Vandaag bezigen, maar de dag is ook nog niet om. Kan tot 21.00 uur maar zou rond 18.00 zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic