Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Hoe krijg je paniek in de tent!

Vind het echt super slecht dat klantenservice zo de klant met super verkeerde informatie doorgeeft. En dat is al de hele tijd! ...
Ik mag hopen dat jij Serkan zulke dingen ook doorgeeft aan jouw leidinggevende en dat hij dit door geeft aan desbetreffende afdeling, dit kost jou extra tijd en zo ook veel ergernissen. ..

tegen iedereen hier wil ik zeggen ... respect voor jullie geduld!
Piecas

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oh okee bedankt, dat is niet het geval dus dan laat ik hem maar staan op de originele besteldatum..
Ik hoop alleen niet dat de wachttijden nu echt veranderd zijn naar 6 weken want dan zit ik er toch echt aan te denken om te cancelen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Fake news.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Serkan ????????????????????

Ik ben relaxt en ongeduldig, maar komt meer door mijn verwachtingspatroon. Ik bestelde de 27ste met het idee dat ik 3 november dat toestel zou hebben. Ik kwam van een koude kermis thuis.

Inmiddels heb ik mij erbij neergelegd. Ik kan toch niets anders dan zeuren op het forum. ????????

gelukkig is het ook gezellig. Hè Ruud001 Iris75?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Hoe krijg je paniek in de tent!

Vind het echt super slecht dat klantenservice zo de klant met super verkeerde informatie doorgeeft. En dat is al de hele tijd! ...
Ik mag hopen dat jij @Serkan zulke dingen ook doorgeeft aan jouw leidinggevende en dat hij dit door geeft aan desbetreffende afdeling, dit kost jou extra tijd en zo ook veel ergernissen. ..

tegen iedereen hier wil ik zeggen ... respect voor jullie geduld!
Iris75 onze collega's proberen iedereen echt zo goed mogelijk te helpen en te informeren. Maar in een grote organisatie kan er helaas altijd wel iets fout gaan in de communicatie. Daarnaast helpt het ook niet als men verschillende keren (met verschillende afdelingen) contact opneemt over dezelfde vraag. Dan kun je ongewild verschillende antwoorden krijgen en daar heeft niemand wat aan. Vooral wat betreft de levertijden van een toestel als de iPhone X.

Dus nogmaals het vriendelijke verzoek aan iedereen om de levertijdenpagina in de gaten te houden en niet onnodig hierover contact op te nemen met onze klantenservice.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap SpanishDudeist ????

Maar je zeurt niet hoor ... je wordt door al die wisselende info soms best frustie. ????
Ik zucht nog steeds met jullie mee hoor ????????
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zojuist alsnog n sms ontvangen dat mn besteldatum is terug gezet.

Serkan bedankt, je bent een topper
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Serkan for president!!! Of in ieder geval Employee of the Month! 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Maar Serkan met alle respect .... er komen op dit forum steeds nieuwe mensen (klanten van jullie) die met andere informatie komen. Daarom weer verwarring hier en dan gaan die vragen toch weer richting jou.

Denk diegene die hier nu al een paar weken en zitten te wachten op hun X dat die geen contact zoeken met andere afdelingen. Nee... die zoeken contact met jou, ook omdat jij de enige moderator hier bent.

Ik bedoelde het ook meer positief naar jou toe want het lijkt mij voor jou ook stressvol als je elke keer weer die frustie klanten te woord moet staan die met verkeerde informatie komen.


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SpanishDudeist schreef:
@Ruud001 @Iris75?
Houd vooral dat eerste vast.... 😄

Ik ben in ieder geval blij dat de orders weer zijn hersteld en dat het nu wachten is op het volgende goede nieuws. Veel mede forumleden hebben de afgelopen dagen het toestel mogen ontvangen dus hopelijk is dit bij jullie ook het geval. Maar feit blijft dat dit uiteraard afhankelijk is van de leveringen.

En inderdaad, met Ruud001 Iris75 en alle anderen is het wachten wat draaglijker..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap @SpanishDudeist ????

Maar je zeurt niet hoor ... je wordt door al die wisselende info soms best frustie. ????
Ik zucht nog steeds met jullie mee hoor ????????
Mis je de home-knop btw niet? :8
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
He is just amazing! He is the greatest!
Maar even zonder gein; fijn dat Serkan ons op de hoogte houdt!
Tiktak

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat een verschrikkelijk nieuws !
heb je Vodafone gebeld of tante Janny?
Pfff op zo manier krijg ik mijn iPhone x ergens in 2018 binnen want ik heb 28/10 besteld...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap @SpanishDudeist ????

Maar je zeurt niet hoor ... je wordt door al die wisselende info soms best frustie. ????
Ik zucht nog steeds met jullie mee hoor ????????
Mis je de home-knop btw niet? :8

Nee valt reuze mee ... Serkan ... het is weer even wennen want sommige dingen gaan net even anders maar er zitten ook weer hele leuke “snufjes” op.
Ook de face - id vind ik persoonlijk erg handig. ....
maar meer zal ik niet zeggen anders gaan O.a. Ruud001, SpanishDudeist me niet leuk vinden ????????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Maragaav schreef:
@Serkan for president!!! Of in ieder geval Employee of the Month! 😄
Covfefe

Maragaav lisa1969 Iris75 SpanishDudeist Ruud001
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Nee hoor. Kijk de hele dag YouTube filmpjes. Haha. 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Kwijlen dan zeker Ruud001 ..... ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Maar @Serkan met alle respect .... er komen op dit forum steeds nieuwe mensen (klanten van jullie) die met andere informatie komen. Daarom weer verwarring hier en dan gaan die vragen toch weer richting jou.

Denk diegene die hier nu al een paar weken en zitten te wachten op hun X dat die geen contact zoeken met andere afdelingen. Nee... die zoeken contact met jou, ook omdat jij de enige moderator hier bent.

Ik bedoelde het ook meer positief naar jou toe want het lijkt mij voor jou ook stressvol als je elke keer weer die frustie klanten te woord moet staan die met verkeerde informatie komen.


Ik begrijp je heel goed hoor. Maar ik doelde (uit ervaring) meer op het feit dat men soms in de zoektocht naar het meest bevredigende antwoord ook tegen verschillende antwoorden kan oplopen. En uiteraard zou dat niet de bedoeling moeten zijn in een ideale situatie, maar zoals gezegd kan dat gebeuren in een grote organisatie.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan we houden het er maar op dat iedereen zijn best doet. En jij zeker hier!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
Tikkend op mijn IPhoneX (vrijdag geleverd) houd ik jullie wel gezelschap @Serkan ... het is weer even wennen want sommige dingen gaan net even anders maar er zitten ook weer hele leuke “snufjes” op.
Ook de face - id vind ik persoonlijk erg handig. ....
maar meer zal ik niet zeggen anders gaan O.a. @SpanishDudeist me niet leuk vinden ????????????
Ik heb er laatst ook even mee mogen spelen en ik moest duidelijk nog wennen aan een toestel zonder home-knop. Btw, ik ben zelf ook aan het wachten op mijn iPhone X.................... 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic