MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE Ehm, laat ik het zo zeggen.. Nu de finish in zicht is zou ik geen pitstop meer maken. 😄 Brengt altijd een risico met zich mee.
Beetje jammer ik dacht laat mijn bezorgingswijze aanpassen van “ophalen in de store” naar gewoon thuis bezorgen. Zegt de VF medewerker dat kan meneer maar dan komt ie wel weer achteraan de rij????????????????????????????????????????. Bij elke wijziging kom je dus achteraan de rij. Heb maar heel gauw gezegd laaaaaaaaaaat maar staan dan ???????? pik ik hem wel op in de winkel????????
Of kan jij dit toevallig aanpassen @Serkan zonder dat ik achterana de rij kom? Eventueel een PB met mij ordernr ? Lijkt mij toch niet zo heel moeilijk of zie ik dat verkeerd?
Serkan schreef:Nice, refresh, refresh, refresh ????????
Hi all,
Er is zo te zien schot in de zaak. De volgende voorraad is ook alweer onderweg richting de distributeur. Laat je verrassen 😉
Ruud001 schreef:Dat idee heb ik ook en hoop ik ook. Hopelijk zijn we die hoge piek snel voorbij zodat ook ik kan gaan refreshen 😉
Ik heb zo het idee dat het toch nog goed gaat komen voor velen...
Ik zet vanavond ook mijn schoen. @Eliseuh 😉
Odin schreef:Schitterende post! Odin +1
Hier zijn we dan. 112 pagina's (!!) met enthousiaste mensen die te staan popelen om hun nieuwe iPhone X te ontvangen. Ik heb meegelezen vanaf pagina 1, maar niet altijd gereageerd. Nu wil ik met name, @Ruud001, @MagnificentDPE en @Iris75(Sorry als ik iemand vergeten ben) bedanken voor de inspanningen om zowel klanten als de staff-leden te helpen. Ik zelf, (ja ik verdien een badge voor mijn minimaal 5000X F5 gedrukte pagina :D), zat ook op het moment dat ik allemaal boze berichten wou posten dankzij de levertijd. Wat ik geleerd heb hiervan, (voor iedereen die nu nog een comment wilt plaatsen over wanneer hij/zij zijn levering krijgt), is dat geduld nog stééds een schone, en vereiste zaak is voor dit toestel. Het forum begint bijna een welles/nietes spel te worden, met mensen die verklaren dat of de klantenservice onzin uitkraamt, of @Serkan al vaak genoeg herhaald. De eindejaarskorting of black-friday korting, heeft de klantenservice antwoord op. De tijden dat de status van ''Wordt verwerkt'', naar ''Uitlevering'' wordt veranderd, weet Serkan aldus de klantenservice ook niet. ''Ontvangen en Wordt verwerkt'', is hetzelfde en betekent NIET dat je telefoon onderweg is. Daarnaast, geef niet te snel op voor de finale mensen.. Bedankt! 😄
Odin schreef:Een heel lief bericht van je! Vind het stiekem best leuk om te doen ;). Wijze woorden ook!
Hier zijn we dan. 112 pagina's (!!) met enthousiaste mensen die te staan popelen om hun nieuwe iPhone X te ontvangen. Ik heb meegelezen vanaf pagina 1, maar niet altijd gereageerd. Nu wil ik met name, @Ruud001, @MagnificentDPE en @Iris75(Sorry als ik iemand vergeten ben) bedanken voor de inspanningen om zowel klanten als de staff-leden te helpen. Ik zelf, (ja ik verdien een badge voor mijn minimaal 5000X F5 gedrukte pagina :D), zat ook op het moment dat ik allemaal boze berichten wou posten dankzij de levertijd. Wat ik geleerd heb hiervan, (voor iedereen die nu nog een comment wilt plaatsen over wanneer hij/zij zijn levering krijgt), is dat geduld nog stééds een schone, en vereiste zaak is voor dit toestel. Het forum begint bijna een welles/nietes spel te worden, met mensen die verklaren dat of de klantenservice onzin uitkraamt, of @Serkan al vaak genoeg herhaald. De eindejaarskorting of black-friday korting, heeft de klantenservice antwoord op. De tijden dat de status van ''Wordt verwerkt'', naar ''Uitlevering'' wordt veranderd, weet Serkan aldus de klantenservice ook niet. ''Ontvangen en Wordt verwerkt'', is hetzelfde en betekent NIET dat je telefoon onderweg is. Daarnaast, geef niet te snel op voor de finale mensen.. Bedankt! 😄
Kimberley166 schreef:Whaaaat super ????????
Hallo iedereen.
Ben net gebeld door Vodafone dat mijn toestel in de winkel binnen is gekomen en dat ik hem straks kan ophalen !
Het gaat om de 64GB Silver met orderummer 27034***
Ik hoop dat jullie straks ook wat meer krijgen te horen! ????
kdd schreef:27 oktober om 10:00
@Mast wanneer en heolaat heb jij het besteld ? wacht je ook op de 64 gb sg
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.