Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
flieger Ik heb die functie uit noodzaak (tijdelijk) uitgezet omdat ik anders niet toekom aan het werk en jullie niet van info kan voorzien. Begrijp me dus niet verkeerd. 😄 Specifieke vragen over bestellingen kun je het beste stellen aan onze collega's van de orderafdeling via 0800-0560.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kimberley166 schreef:
Hallo iedereen.
Ben net gebeld door Vodafone dat mijn toestel in de winkel binnen is gekomen en dat ik hem straks kan ophalen !
Het gaat om de 64GB Silver met orderummer 27034***
Ik hoop dat jullie straks ook wat meer krijgen te horen! ????

Super om te lezen Kimberley166! Bedankt voor de update 😉
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Zoeken ze geen mensen om jou te ondersteunen Serkan
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Weer helaas een dag voorbij zonder uitlvering, hopelijk morgen dan maar de update krijgen dat die verstuurd gaat worden. Voor jullie info ik heb de 64GB SG besteld op 28-10 rond 13:30,
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Zoeken ze geen mensen om jou te ondersteunen @Serkan
Rick83 Haha, nee ik heb gelukkig nog support van mijn collega's en niet te vergeten van jullie 😉
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes
mrc0022 De dag is nog niet voorbij. Ik kreeg de statusupdate ook pas laat. Dus het kan nog. Geduld. 😄
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb hem nu zojuist opgehaald bij de Vodafone winkel, heb nog gevraagd hoeveel ze binnen hadden gekregen en de man vertelde mij dat dit de enigste was en dat ze de telefoons maar mondjesmaat binnen kregen.
Ik heb het nu over de Vodafone winkel in Emmen, het kan natuurlijk wel zo zijn dat er bij andere Vodafone winkels wel meer worden geleverd, maar dat weet ik ook niet
Ik hoop ook voor jullie dat jullie ze zo snel mogelijk mogen ontvangen, het wachten heeft nu lang genoeg geduurd ! ????
Tiktak

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook 28-10 besteld rond de middag uren, maar nog niks en status nog steeds onveranderd...
????

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Tiktak Welke heb je besteld ?
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Heb ook weer niks
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Iris75 Ruud001 kan een van jullie vertellen wanneer ik de t&t code ontvang en zouden ze dan morgen of zaterdag pas bezorgen
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Lijkt me dan toch sterk dat ze in 1 dag alle overige toestellen gaan uitleveren om de beloofde 4 weken te halen.. Hoop het wel maar gezien de ervaringen hier heb ik er weinig hoop in
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Kimberley166 schreef:
@MagnificentDPE

Nee ben helemaal vooraf niet geïnformeerd helemaal niets, had 5 min. voordat k gebeld werd nog een keer de status bekeken maar was niks veranderen. Nadat Vodafone me gebeld had, had ik weer een keer de status bekeken en toen stond er ineens dat het toestel klaar was voor verzending.
Ik hoop ook dat jullie hem zo snel mogelijk binnen mogen krijgen !! ????
Ow ok dan hou ik mijn telefoon de hele dag in de hand voor het geval ze bellen, misschien vanavond nog wel want het is koopavond hier ????????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Kimberley166 schreef:
Ik heb hem nu zojuist opgehaald bij de Vodafone winkel, heb nog gevraagd hoeveel ze binnen hadden gekregen en de man vertelde mij dat dit de enigste was en dat ze de telefoons maar mondjesmaat binnen kregen.
Ik heb het nu over de Vodafone winkel in Emmen, het kan natuurlijk wel zo zijn dat er bij andere Vodafone winkels wel meer worden geleverd, maar dat weet ik ook niet
Ik hoop ook voor jullie dat jullie ze zo snel mogelijk mogen ontvangen, het wachten heeft nu lang genoeg geduurd ! ????
Heel veel plezier ermee????deel je ook je ervaringen nog ff????????
Tiktak

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
iPhone X 64G. SG

Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nou nog 1 dag te gaan.. het zal mij benieuwen ????
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Mast Ik help het je hopen. Je geduld wordt stevig op de proef gesteld.
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Stiekem ben ik nog maar 17 jaar.......... 😄 maar dat blijft tussen ons natuurlijk!
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Rick83 schreef:
@Mast Ik help het je hopen. Je geduld wordt stevig op de proef gesteld.
Haha ja bedankt, ik heb het nodig, geduld begint wel op te raken.. zeker omdat ze nu ook gewoon leverbaar zijn in de apple store.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Mast Waar heb je dat gelezen ? Volgens mij is er 1-2 weken levertijd bij apple.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic