justin80 schreef:justin80 mijn bestelnummer is: 270067882
Zelf op 30-10 ook een X 256 SG bestelt, nummer 2699xxxxx maar behalve de sms dat de levering in week 50 gepland staat nog geen bericht gehad.
@DirtyChester Met welke cijfers begint jouw bestelnummer? Ben benieuwd of Vodafone inderdaad FIFO-systeem hanteert. Lijkt er niet op aangezien jij een dag later hebt besteld...
justin80 schreef:justin80 vond het zelf ook al heel raar, aangezien in mijn eerste sms stond dat de levering stond geplanned voor week 51. Maar krijg hem toch echt vandaag.
@DirtyChester Dank voor de info.
Bij Vodafone wordt "first in first out" op geheel eigen wijze geïnterpreteerd? :@
GeduldigeHarrie schreef:GeduldigeHarrie Dit is dus niet het geval. We leveren wel op First In First Out. De bestelnummers zijn niet alleen 1 type toestel maar daar zitten alle kleuren en uitvoeringen tussen. Daarnaast zitten hier nieuwe abonnementen in en verlengingen. Zie ook mijn post hierboven.
First in first out is bij deze bij mij dan ook om zeep geholpen. Mijn bestelnr is 26990**** en 2700.... is al uitgeleverd. ????
Jenniferrr schreef:Zo zie je maar weer Jenniferrr, een week bestaat niet uit 3 dagen... 😉
01-12-2017 verlenging met iPhone x 64gb space grey, 14-12-2017 status veranderd naar uitleveren, wachtende op t&t code.. waarschijnlijk zaterdag wel binnen (hopelijk, zou een mooi verjaardagscadeau zijn)
Janou11 schreef:Janou11 Dat geldt voor de 64 GB uitvoering aangezien die voor week 50 (deze week) staat gepland. De 256 GB staat voor week 51 gepland. Daar heb je dus ook dat smsje over ontvangen.
@Serkan wat bedoel je met informatie over levering van je toestel vandaag ontvangen? Heb deze week een SMS gekregen dat de 256 SG geleverd wordt in week 51. Is dit de info? Of bedoel je dat we vandaag een track en trace oid kunnen ontvangen over de exacte levertijd volgende week? Anders hoef ik namelijk niet met smacht te wachten op nieuwe info. 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.