Serkan Ik zou jou en je collegas mee willen geven, dit expliciet aan klanten te vertellen. Het is namelijk wel vaker zo dat klanten, bij een fout of verkeerde bestelling in een process komen, en als de klant met een agent daar dan zelf tussen gaat zitten door te bellen naar KService, gaat het fout. Als de order dus al anders verloopt.
Er moet meer op getaind worden intern.
En voor de klant, een duidelijk advies dat de misgelopen orders.. vaak een week, soms zelfs 2 week, tijd kosten, en dat de sms en mail berichten dan verwarrend zijn.
Bij diegenie hier die bijvoorbeeld zijn geld terug heeft gestort gekregen, is het hele proces niet goed opgevangen.
Gelijk bij het invoeren van zijn gegevens een rode markering, geen idee, maar het is wel heel erg als de betaling zelfs terugkomt, als dat niet nodig is.
Even over de leveringen, ik snap dat de weg die Vodafone kiest om bij Apple te kopen een goeie weg is. Maar is het dan niet zo, dat je als mega-besteller, koopcontracten hebt met Apple?
Voor een pre release heb je dan toch voorrang en zekerheden in dat soort koopcontacten? Wat heeft pre orderen en releasen en levertijden dan nog voor zin. Zet alleen maar kwaad bloed.
Als je warenhuis in Nederland niet vol ligt, dan verkoop je er toch geen 1 online met lerverings-beloftes?
Als jullie dat ventileren, dat Apple niet snel leveren kan, waarom wordt dat dan niet hard gemaakt voor de klanten.
Had dan de pre order en sites aangepast, en erbij gezet dat Apple ze nog moet maken of verzenden vanuit de fabriek op het moment dat je bestelling plaatst, en dat ze nog niet in nederland zijn.
Ergens is dit het verhaal geloof ik.