Samsam schreef:Dit is al een paar keer besproken in dit topic:
Hi,
Hoe kan het zo zijn dat de iPhone X op de website op voorraad is? Kan er een kleine update komen mbt de actuele status? Anders lijkt het me simpel en bestel ik opnieuw? @Serkan
Odin schreef:Dat is goed nieuws Odin een mooie beloning voor je leuke berichten 😉
Vandaag komt mijn nieuwe telefoon dan toch eindelijk. Hoe staat het met jullie er voor?
Samsam schreef:Samsam Goede vraag.
Goedemorgen allen!
@Serkan, weet je toevallig of er vandaag weer een levering van de iPhone X toestellen binnenkomt zoals je twee dagen geleden hebt aangegeven? Zo ja, heeft dit dan nog invloed op de verwachte levertijden die op dit moment gecommuniceerd worden?
Thanks in ieder geval voor alle moeite!
Serkan schreef:Ging bij mij net zo vlot als PostNL zo niet sneller???? thnx VF Tiel ????????Lkl78 schreef:Bestellingen die via de winkel zijn gedaan, gaan ook uit dezelfde voorraad. Echter ben je in dit geval nog afhankelijk van de verwerking/drukte in de door jou gekozen winkel.
@Serkan, hoe zit het met de bestellingen die in de Vodafonewinkel gedaan zijn? Worden deze volgens hetzelfde principe uitegleverd of geldt hiervoor een aparte voorraad? Ik heb de 64GB SG besteld op 31/10, in de winkel zegt men totaal geen beeld te hebben over de levering. Ik wacht nu al precies 5 weken!!! Mvg
rubenp schreef:rubenp even afwachten op bericht en anders toch de order maar cancellen en via belsimpel bestellen. Blijkbaar geeft dat meer succes.
Repost
Odin schreef:
Nogmaals gefeliciteerd aan de mensen die hun toestel ontvangen deze week. Ik hoop dat degene die wachten geluk hebben en zo spoedig mogelijk een statuswijziging krijgen!!!! :D:D:D:D
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.