jdiezrequejo schreef:Pfff! ik ga even bellen...
Belangrijk voor mensen die via F&F hebben besteld en nog geen statuswijziging hebben gehad terwijl andere na hun dit wel hebben gehad!
Ik zit in hetzelfde schuitje als @rubenp Besteld via F&F op 2-11. Zojuist gebeld met klantenservice, en wat blijkt... Er is inderdaad wat fout gegaan met nummerbehoud. Dit kan Vodafone niet goed maken en dus moet je annuleren waardoor je weer achteraan de rij komt te staan.
Blijkbaar is het zo dat mijn nummerbehoud op 4 december is aangevraagd. Maar aangezien er geen toestel voorradig was er een fout is opegtreden. Ik mag hopen dat Vodafone deze grote fout bij hunzelf ziet en deze voor een volgende keer repareert. Ik heb er nu niks meer aan dus mijn order heb ik geannuleerd. Inmiddels ook ergens anders besteld.
@Serkan Voor jullie als team Vodafone hoop ik dat jullie hier lering uit trekken bij een volgende uitrol.. Fix dit probleem!
RobertB_333 schreef:UPDATE: Mijn iPhone X 256GB SG is up and running en ik denk dat Belsimpel.nl deze batch telefoons uit Engeland heeft geïmporteerd... gezien een UK stekker in de doos en een NL stekker er apart bij.
OK...
1 november iPhone X 256GB SG besteld en 2 november bevestiging gekregen...
Tot op de dag van vandaag is het stil vanuit het kamp van Vodafone. Vodafone geannuleerd, snel op Belsimpel.nl er een besteld en krijg net een track&trace code binnen voor levering morgen.
Mooie is, nog €5 per maand voordeliger uit met hetzelfde pakket
Eliseuh schreef:Serkan schreef:Nee, alleen bij nieuwe contracten. Want dan moet je 1 ct afrekenen en je ID laten zien.Rick83 schreef:Moet dit ook als je contract verlengd is?
@Rick83 en de rest.
Indien je zelf niet de mogelijkheid hebt om het toestel in ontvangst te nemen kun je een ander hiervoor machtigen. Klik hier.
jdiezrequejo schreef:jdiezrequejo even een aanvulling op dit verhaal, dit geldt niet alleen voor bestelling via F&F, maar voor iedere bestelling met nummerbehoud.
Belangrijk voor mensen die via F&F hebben besteld en nog geen statuswijziging hebben gehad terwijl andere na hun dit wel hebben gehad!
Ik zit in hetzelfde schuitje als @rubenp Besteld via F&F op 2-11. Zojuist gebeld met klantenservice, en wat blijkt... Er is inderdaad wat fout gegaan met nummerbehoud. Dit kan Vodafone niet goed maken en dus moet je annuleren waardoor je weer achteraan de rij komt te staan.
Blijkbaar is het zo dat mijn nummerbehoud op 4 december is aangevraagd. Maar aangezien er geen toestel voorradig was er een fout is opegtreden. Ik mag hopen dat Vodafone deze grote fout bij hunzelf ziet en deze voor een volgende keer repareert. Ik heb er nu niks meer aan dus mijn order heb ik geannuleerd. Inmiddels ook ergens anders besteld.
@Serkan Voor jullie als team Vodafone hoop ik dat jullie hier lering uit trekken bij een volgende uitrol.. Fix dit probleem!
Jordyk1 schreef:Jordyk1 nou dat laatste klopt niet, heb 4 nov besteld en als er niks misgaat heb ik hem over 2 uur in handen.
@Serkan ik heb net contact gehad met je collega’s over mijn bestelling nr 270885112 (besteld op 11 november)
Er werd mij verteld dat er volgende week pas een grote levering komt? En dat niemand die na 30 okt heeft besteld een toestel heeft?
weet jij hoe dit zit en of ik deze week
nog mijn toestel kan verwachten
Jordyk1 schreef:Heb jij het toevallig over de 256Gb versie?
Heel apart idd, snap er nu niets meer van!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.