Odin schreef:Hey, niet mijn kerstkleuren "stelen" ????... Goedkope China-hoesjes kan ik uit eigen ervaring afraden... Ik heb altijd hoesjes van het merk Spigen... Super!
Nu we toch met z'n allen wachten, iemand enige tips voor een goed hoesje? Ik dacht er aan op AliExpress te bestellen maar weet niet of de kwaliteit daarvan betrouwbaar is. Nu maar hopen dat er vandaag tóch nog een statuswijziging komt! (31 okt- 64GB SpaceGray telefonisch besteld) dus zou vandaag ''de 4e week'' zijn gerekend vanaf 3 nov :D.
Odin schreef:We moeten even uitkijken dat we deze topic (levering en beschikbaarheid) niet gaan flooden hierover, want dit onderwerp hoort thuis bij een ander topic over de ervaringen met de iPhone X, maar nog even kort: het meeste wordt inderdaad geproduceerd in China, maar daarin moet je onderscheid maken tussen lage en hoge kwaliteit. In het verleden heb ik veel goedkope hoesjes van AliExpress verslonden. Ze scheuren en barsten gewoon veel sneller, maar nog belangrijker: ze bieden niet echt bescherming. Het zijn meer cosmetische hoesjes. Mijn Spigen hoesjes hebben echt een veel langere levensduur. Qua glass protectors weet ik niet. Die heb ik nu ook van Spigen klaarliggen. Op mijn iPhone 6 had ik er een van de "Eksjon" maar die vertoonde na 1 maand al haarscheurtjes zonder dat er aanleiding toe was.
;):D, jaja! Wel leuk idee trouwens! Geeft een leuke sfeer aan het forum :DEn waarom zijn ze af te raden? Is een screenprotector wel aan te raden? Komen de meeste screenprotectors / hoesjes niet gewoon sowieso al uit China? @Limbo
Limbo schreef:Je hebt gelijk hoort in een ander topic thuis dus laten we dat ook zo maar doenOdin schreef:We moeten even uitkijken dat we deze topic (levering en beschikbaarheid) niet gaan flooden hierover, want dit onderwerp hoort thuis bij een ander topic over de ervaringen met de iPhone X, maar nog even kort: het meeste wordt inderdaad geproduceerd in China, maar daarin moet je onderscheid maken tussen lage en hoge kwaliteit. In het verleden heb ik veel goedkope hoesjes van AliExpress verslonden. Ze scheuren en barsten gewoon veel sneller, maar nog belangrijker: ze bieden niet echt bescherming. Het zijn meer cosmetische hoesjes. Mijn Spigen hoesjes hebben echt een veel langere levensduur. Qua glass protectors weet ik niet. Die heb ik nu ook van Spigen klaarliggen. Op mijn iPhone 6 had ik er een van de "Eksjon" maar die vertoonde na 1 maand al haarscheurtjes zonder dat er aanleiding toe was.
;):D, jaja! Wel leuk idee trouwens! Geeft een leuke sfeer aan het forum :DEn waarom zijn ze af te raden? Is een screenprotector wel aan te raden? Komen de meeste screenprotectors / hoesjes niet gewoon sowieso al uit China? @Limbo
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.