Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vreemd dat er al een 64gb sg is uitgeleverd van iemand die de 27e in de middag heeft besteld en die van ons (10:00 en 10:10) nog niet Mast ????
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Felo Mast het blijft een rare gang van zaken... begin hierdoor ook steeds minder vertrouwen te krijgen in de uitleveringen en de updates die hier gegeven worden
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Rick83 schreef:
@Mast Waar heb je dat gelezen ? Volgens mij is er 1-2 weken levertijd bij apple.
Ja nu wel maar vanmiddag was dit niet zo
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Felo schreef:
Vreemd dat er al een 64gb sg is uitgeleverd van iemand die de 27e in de middag heeft besteld en die van ons (10:00 en 10:10) nog niet @Mast ????
Ik twijfel ook een beetje aan dat bericht van vanmiddag maar goed is het zo dan is het zo, valt toch niks aan te doen
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Hopppaaaaa t&t code is ook binnen nou wachten totdat ze hem morgen leveren de rest van de wachtenden veel succes hoop dat jullie hem ook zo snel mogelijk ontvangen
jreijner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb 07-11 een iPhone X 64 GB Silver Grey besteld, post wel als ik een Track&Trace heb ontvangen. Ik vind het wel een goed initiatief van Vodafone dit forum. Bovendien vrij vermakelijk de afgelopen dagen 😉
Dankjewel Serkan!
SuperVodafone

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb op 28 oktober besteld. Twee maal een sms ontvangen met het verhaal dat ze nog niet kunnen leveren. Daarna een sms over de black friday korting. Morgen hoop ik op de laatste sms. Speciaal geregistreerd, als ik meer weet post ik het hier even op het forum betreffende mijn bestelling. Heb de afgelopen weken actief meegelezen 🙂
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Als ik via de mail op de t&t klik zegt de post nl app dat er niks gevonden kan worden wie kan mij helpen of is het nog te vroeg om iets te zien Iris75 Ruud001 Serkan
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Sinan01 schreef:
Als ik via de mail op de t&t klik zegt de post nl app dat er niks gevonden kan worden wie kan mij helpen of is het nog te vroeg om iets te zien @Ruud001 @Serkan
Nog te vroeg, ik kan het meestal ( mijn ervaring met pakketjes ) pas 's morgens inzien hoe laat.
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Eliseuh dank je wel voor je uitleg word dan wachten tot morgenvroeg
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sinan01 schreef:
Als ik via de mail op de t&t klik zegt de post nl app dat er niks gevonden kan worden wie kan mij helpen of is het nog te vroeg om iets te zien @Ruud001 @Serkan
Duurt altijd even voordat de t&t code werkt, heb hetzelfde heel vaak met andere pakketjes. Ik wens je alvast veel plezier met je iPhone
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
As I am still waiting as many others I have mentioned I ordered a case for my phone, well I got it from Mediamarkt online.

My package came today, to my luck it was not the clear case but a sparkly one.. xD #twilightiphonexcase
Just a little fun for everyone waiting like I am.
https://www.youtube.com/watch?v=VYF5e6pt6bY
FYI: I ordered Nov 2, iPhone X 64 GB SG
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
MagnificentDPE Mijn ervaring van het toestel tot nu toe ? Ik ben heel erg tevreden over het toestel, face id werkt ook perfect en de homebutton geen seconden gemist !
Nu maar hopen dat de groene strepen in het beeld etc. wegblijven haha.

Hoe zit het met jou toestel ? Al iets meer gehoord over de levering ? ????
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Mijn kansen op goed bericht van vf nemen met de dag toe ????
Besteld iets na 10 uur op 27-10, zie ik dat er mensen zijn die hun telefoon al hebben. Ook mensen die een zelfde telefoon na mij besteld hebben. De aangekondigde levertijd is al een week in mijn nadeel bijgesteld. De toestellen zijn al in de winkel verkrijgbaar, het voordeel van een preorder is volledig weggevallen. Maar zoals gezegd: mijn kansen nemen toe.????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
OdinWat een mooi en goed bericht Odin. Bedankt, het is toch ook leuk om iemand ergens mee te helpen. Heb mijn X nu 14 dagen en bevalt prima. Hoop dat er nog velen zullen volgen.
Zoals gezegd, weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Succes allen die wachten! 😄
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Kimberley166 schreef:
@MagnificentDPE Mijn ervaring van het toestel tot nu toe ? Ik ben heel erg tevreden over het toestel, face id werkt ook perfect en de homebutton geen seconden gemist !
Nu maar hopen dat de groene strepen in het beeld etc. wegblijven haha.

Hoe zit het met jou toestel ? Al iets meer gehoord over de levering ? ????
Top om te horen, die groene strepen zou ik niet wakker van liggen, garantie toch???? nee ff zonder dollen heb er verder nog niemand over gehoord dus aantal gevallen hiervan is tot het minimum beperkt.

en nee ik heb niks gehoord, ook niet verwacht hoor ik heb en blijf goede hoop houden elke dag maar ben realistisch want ik heb op 1 nov besteld. En zoals Serkan in eerdere posts heeft aangeven gaan ze deze week uitleveren tot besteldatum 31e voor de X 64SG die ik heb. En aangezien ik dus 1 nov besteld heb val ik in de categorie 3-5 weken gerekend vanaf 3nov dus zou ik volgens dat schema uiterlijk eind volgende week vrijdag aan de beurt zijn (dat is dan precies 5 weken). Maar stille hoop is er altijd dat er toevallig een extra toestel is en die dag toch net nog deze week geleverd zou kunnen worden????????????.
We blijven ????????????????????????????????
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Goeiemorgen,

ik verwacht hem vandaag tussen 14:00 - 17:00 te ontvangen ik hoop dat de rest van de wachtenden ook met goed nieuws de weekend in gaat ik leef met jullie mee succes allemaal geef de moed niet op
Boemel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
MagnificentDPE voor mij hetzelfde.. 2 nov 255 gb SG besteld.... dus hopelijk idd volgende week in week 5 de levering.
Al heb ik een wat gewilder model aangezien die deze week tot 30-10 wordt uitgeleverd, dus stille hoop dat volgende week gewoon goed komt.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Besteld: 27 oktober 2017, 11:16u
Bevestiging: 28 oktober 2017, 14:16u
Toestel: iPhone X 64GB Space Grey

...



Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Vandaag zou de dag zijn die alle andere dagen overbodig heeft gemaakt???? laten we hopen dat het vandaag dan mag gebeuren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic