Rick83 schreef:Ja nu wel maar vanmiddag was dit niet zo
@Mast Waar heb je dat gelezen ? Volgens mij is er 1-2 weken levertijd bij apple.
Felo schreef:Ik twijfel ook een beetje aan dat bericht van vanmiddag maar goed is het zo dan is het zo, valt toch niks aan te doen
Vreemd dat er al een 64gb sg is uitgeleverd van iemand die de 27e in de middag heeft besteld en die van ons (10:00 en 10:10) nog niet @Mast ????
Sinan01 schreef:Duurt altijd even voordat de t&t code werkt, heb hetzelfde heel vaak met andere pakketjes. Ik wens je alvast veel plezier met je iPhone
Als ik via de mail op de t&t klik zegt de post nl app dat er niks gevonden kan worden wie kan mij helpen of is het nog te vroeg om iets te zien @Ruud001 @Serkan
Kimberley166 schreef:Top om te horen, die groene strepen zou ik niet wakker van liggen, garantie toch???? nee ff zonder dollen heb er verder nog niemand over gehoord dus aantal gevallen hiervan is tot het minimum beperkt.
@MagnificentDPE Mijn ervaring van het toestel tot nu toe ? Ik ben heel erg tevreden over het toestel, face id werkt ook perfect en de homebutton geen seconden gemist !
Nu maar hopen dat de groene strepen in het beeld etc. wegblijven haha.
Hoe zit het met jou toestel ? Al iets meer gehoord over de levering ? ????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.