Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Serkan staat mijn order datum goed? Ik heb de bestelling op 13-11 geplaatst maar is pas een week later bevestigd. Door wat ik lees hier op het forum ben ik bang dat dit verkeerd staat. Ordernr: 270911852
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan Nou, we gaan het zien 🙂

Weet jij (of iemand anders) of Vodafone je een terugkoppeling stuurt wanneer de BKR lastentoets geslaagd is of niet? Heb namelijk nog niks gehoord dus ga ervan uit dat alles goed is gegaan??
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Quavo schreef:
Nou, we gaan het zien 🙂

Weet jij (of iemand anders) of Vodafone je een terugkoppeling stuurt wanneer de BKR lastentoets geslaagd is of niet? Heb namelijk nog niks gehoord dus ga ervan uit dat alles goed is gegaan??
Heb ik ook niet, maar klantenservice wist mij te vertellen dat wanneer je contract en alles toegezonden hebt gekregen dat het dan wel oke zit. Ga hier maar vanuit.

Hopelijk heeft iedereen zijn/haar toestel snel!
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
EliseuhKlopt helemaal. Alleen weet ik dan niet of je de juiste plek op ranglijst van bestellen dan hebt. Als er extra handelingen later nodig waren (bijvoorbeeld bkr check) dan krijg je een lagere plaats op de lijst en moet je langer op je toestel wachten. Echter als je Serkan een PB stuurt met alle gegevens, kan hij dit doorsturen naar de juiste afdeling, die je dan weer op je oorspronkelijke plaats van bestellen zet. Normaal krijg je dan een SMS met een bevestiging, dat je weer op je oorspronkelijke plek in de wachtrij staat.
Ik zou dit ff checken als ik jou was... Want dit kan veel schelen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Sinan01 schreef:
En ja hoor ik heb een statuswijziging uitleveren he he
Fijn om te lezen Sinan01

Nu de rest nog 😄
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Tot op heden nog maar 1 statuswijziging voorbij gekomen, hoe kan het toch dat mijn gevoel weer is dat het vandaag weet niet zal gaan gebeuren.

Hoop dat Vodafone het tegendeel kan en zal bewijzen.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Een mail van VF !!!
ikke snel lezen,


Gaat het over werkzaamheden in mijn postcode gebied.

:@:D:D
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Das wel balen zeg. haha. :D:D:D:D
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Hoe kan ik Serkan een bericht sturen met mijn order info? Ik begin te twijfelen of mijn order wel juist in het systeem staat. Het is nu wel erg lang stil.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
mrc0022 schreef:
Tot op heden nog maar 1 statuswijziging voorbij gekomen, hoe kan het toch dat mijn gevoel weer is dat het vandaag weet niet zal gaan gebeuren.

Hoop dat Vodafone het tegendeel kan en zal bewijzen.
Ja en wederom een 256gb uitvoering.. tijd dat de 64gb SG is wordt uitgeleverd????

MSchot

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 27 oktober besteld om 09:10 maar Vodafone Next was de bestelling kwijt geraakt...
Op 1 november opnieuw besteld met "spoed" aldus vodafone, maar nog geen updates in de bestelstatus. Nu ondertussen 4 weken verder.

Serkan Kan jij iets meer hiervan zien? iPhone X grey 256, bestelnr 270178092.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Het gaat deze week vrijdag en volgende week wel los, de meesten hebben hem dan wel op vrijdag volgende week.
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
ik durf een wedden dat het neit zo, want elke weddenschap in de afgelope weken heb ik al gewonnen
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
mell33 Waar baseer je die informatie op? Mocht het zo zijn dan is het voor mij te laat.. Heb hem extra vroeg besteld om hem mee te kunnen nemen op vakantie as 5 december met de gedachte dat ze vast wel kunnen leveren binnen 5 weken, helaas is de werkelijkheid anders.

Zeker gezien de gegeven informatie van de afgelopen tijd zal Vodafone vandaag of morgen toch echt tot uitlevering over moeten gaan!
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
veyis01 schreef:
ik durf een wedden dat het neit zo, want elke weddenschap in de afgelope weken heb ik al gewonnen
Misschien moet je maar andersom wedden dan heeft volgende week iedereen zn iphone ????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Sinan01 heeft zich al gemeld in ieder geval met een statuswijziging. De rest zal hopelijk snel volgen. Daarnaast is het ook zo dat niet iedereen actief is op dit Forum dus als niemand van de actieve leden zich meldt, wilt dit niet zeggen dat er geen toestellen worden geleverd.

Repost-update van gisteren:
De eerste toestellen zijn gisteren naar de distributeur gegaan. Vandaag gaan de toestellen richting PostNL en morgen beginnen de leveringen. Dus indien je toestel voor vrijdag is gepland kun je morgen in de loop van de (gehele) dag een bericht ontvangen. Indien dit op zaterdag zal zijn ontvang je op vrijdag bericht enzovoorts.

Hoe werkt het proces?
De toestellen gaan fysiek naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Hierna wordt je status aangepast en ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending. Welk tijdsbestek hiermee gemoeid is weet ik helaas niet. Dit is namelijk afhankelijk van verschillende factoren. Maar dit proces is in ieder geval niet gebonden aan reguliere kantoortijden.

Note: Dit zijn de verwachte levertijden. Door de drukte en/of verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je het toestel ondanks deze indicatie later ontvangt (volgende week). We doen in ieder geval ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te voorzien van het nieuwe toestel.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan Aanhaakend op bovenstaande post is het toch zo dat de bestellingen tot 31-10 in uitlevering gaan vandaag of morgen zoals eerder al gerefereerd? Of is dit inmiddels aangepast?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
mrc0022 schreef:
@Serkan Aanhaakend op bovenstaande post is het toch zo dat de bestellingen tot 31-10 in uitlevering gaan vandaag of morgen zoals eerder al gerefereerd? Of is dit inmiddels aangepast?
Dat klopt inderdaad, mits 64 GB. Maar het gaat deze keer om een grotere voorraad/uitlevering dus het kan zijn dat je daardoor na het weekend pas aan de beurt bent. Maar in principe geldt voor de meeste die hebben besteld tussen 27-10 en 31-10 deze week nog uitlevering. Voor de 256 GB versie betreft het 27-10 t/m 30-10.
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
beantwoord mijn vraag eens, kijk naar de eerdere posts van mij
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Nadat de bestellingen t/m 31-10 zijn geleverd zijn we de grote piek voorbij toch? Zou mooi zijn 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic