Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ik hoop met jullie mee!
Juul1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Felo
Je krijgt gewoon je 5 euro Ziggo korting zolang je bij Vodafone en Ziggo klant blijft. 🙂 Als je de bestelling zou annuleren. Krijg je eindejaarskorting maar geen black Friday korting waardoor je op het zelfde uitkomt.

Mvg
Jelle1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hierover ook nog geen informatie ontvangen. Wanneer kan ik dit ontvangen? 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan schreef:
Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie geduld. Zoals beloofd:

Ik heb inmiddels een nieuwe update over de levertijden van de iPhone X. Zoals eerder aangegeven verwachten we in de loop van deze week alle 64 GB bestellingen die tussen 27-10 en 31-10 zijn besteld, te kunnen leveren. Voor de 256 GB versie geldt de bestelperiode 27-10 t/m 30-10. De levertijden op Vodafone.nl zijn niet meer actueel. Vanaf nu gelden onderstaande levertijden.

Tip! Indien je nog van plan bent te gaan bestellen, raad ik je aan de 64 GB Silver te kiezen. De verwachting is dat dit toestel binnen nu en 2 weken uit de voorraad te bestellen is.

Note: Dit zijn de verwachte levertijden. Door de drukte en/of verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je het toestel ondanks deze indicatie later ontvangt (volgende week). We doen in ieder geval ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te voorzien van het nieuwe toestel.

iPhone 8, iPhone 8 Plus
Het levertijdenschema voor de iPhone 8 en iPhone Plus is toegevoegd aan de openingspost van dit forutopic.



Hi all,

Nieuwe update:
Vandaag gaan de eerste toestellen van deze week naar onze distributeur en de Vodafone winkels. Morgen en vrijdag volgt de rest. Zodra je toestel wordt verzonden krijg je hierover bericht. 😄

Louloucarol Jelle1 Rick83 CrutzZz wouters Nvdzwaag Mast nerotix mell33 chiel87
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Serkan Dank voor de uitleg, ik dacht dat bij de non-stop gratis extra's altijd 5 euro korting zit.
In het smsje staat: "Bovendien worden je non-stop gratis extra's als je verlengt ook nog eens uitgebreid met 5 euro korting. Dat scheelt dus 10 euro, elke maand weer" het stukje ook nog eens uitgebreid deed mij vermoeden dat er nog 5 euro bovenop de standaard 5 euro kwam. wishful thinking misschien maar ik zal vast niet de enige zijn die dit zo opvat.

Juul1 dank! duidelijk
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Dankjewel voor de update Serkan. Hopelijk kunnen vele hun toestel dan deze week gaan ontvangen. 😄
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ik hoop dan vandaag eindelijk te horen dat mijn bestelde Iphone x 64 gb SG van 28-10-17 verzonden gaat worden! As dinsdag ga ik op vakantie dus dan hoop ik hem echt wel mee te kunnen nemen..

Serkan Heb je toevallig een idee hoe de besteldagen verdeeld worden over deze week? Bijvoorbeeld: Vandaag bestellingen van 27 & 28-10, morgen van 29-10 en overmorgen 30 & 31-10? Denk dat iedereen deze informatie enorm zou waarderen!
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Op woensdag de eerste leveringen, das gelukkig mooi vroeg in de week!
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan

Helaas heb ik nog geen update mogen ontvangen.. Weet dus nog niet waar ik aan toe ben...

Wanneet kan ik een sms verwachten?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
mrc0022 schreef:
Ik hoop dan vandaag eindelijk te horen dat mijn bestelde Iphone x 64 gb SG van 28-10-17 verzonden gaat worden! As dinsdag ga ik op vakantie dus dan hoop ik hem echt wel mee te kunnen nemen..

@Serkan Heb je toevallig een idee hoe de besteldagen verdeeld worden over deze week? Bijvoorbeeld: Vandaag bestellingen van 27 & 28-10, morgen van 29-10 en overmorgen 30 & 31-10? Denk dat iedereen deze informatie enorm zou waarderen!
Die specifieke info heb ik helaas niet. Maar het is in ieder geval op First in First out.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MastEindelijk!!!!!!:D

SerkanTop man. Weer een hoop "vrienden" gemaakt vandaag.
Groeten.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dikzie schreef:
@Serkan

Helaas heb ik nog geen update mogen ontvangen.. Weet dus nog niet waar ik aan toe ben...

Wanneet kan ik een sms verwachten?
Kun je iets conreter aangeven welke update/sms?
Black Friday? BKR-issue? Reguliere order-sms?
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Serkan al iets meer bekend over de F&F'ers die geen SMS m.b.t. de coulancekorting hebben ontvangen? Ik bedoel, die SMS zelf boeit me niks, als de korting straks correct verrekend wordt.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Limbo schreef:
@Serkan al iets meer bekend over de F&F'ers die geen SMS m.b.t. de coulancekorting hebben ontvangen? Ik bedoel, die SMS zelf boeit me niks, als de korting straks correct verrekend wordt.
Ben ik nog aan het nakijken. Maar zoals het er nu naar uitziet hoef je je geen zorgen te maken en zit het probleem meer in 'het (niet) versturen' van de sms.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan mooi nieuws !!

We wachten het af !
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Serkan schreef:
Limbo schreef:
@Serkan al iets meer bekend over de F&F'ers die geen SMS m.b.t. de coulancekorting hebben ontvangen? Ik bedoel, die SMS zelf boeit me niks, als de korting straks correct verrekend wordt.
Ben ik nog aan het nakijken. Maar zoals het er nu naar uitziet hoef je je geen zorgen te maken en zit het probleem meer in 'het (niet) versturen' van de sms.
Dankuh, helemaal toppie.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Zijn er al gelukkige onder ons met statuswijzigingen??
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Gaan er vandaag meer 64gb of 256 gb de deur uit ik wacht op de 256gb SG
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
@Serkan

Helaas heb ik nog geen update mogen ontvangen.. Weet dus nog niet waar ik aan toe ben...

Wanneet kan ik een sms verwachten?
Kun je iets conreter aangeven welke update/sms?
Black Friday? BKR-issue? Reguliere order-sms?

Uiteraard Serkan

Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...

Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)

De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dikzie schreef:
Serkan schreef:
Dikzie schreef:
@Serkan

Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...

Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)

De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
Inhoudelijk vinden er geen veranderingen plaats Dikzie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. M.b.t. je bestelling; wacht het verder even af. Zodra je toestel klaar staat voor verzending krijg je bericht van ons.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic