Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Wat ik merk is dat Serkan echt het beste voor heeft met de mensen hier, ze goed helpt en het heeeel vaak bij het rechte eind heeft.
Voor de rest is VF een enorm bedrijf die er niet van wakker ligt dat mensen annuleren of klagen.
We wachten wel en volgen dit forum tot hij binnen is.
chiel87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik volg dit forum nu ook enkele tijd, dit omdat ik vindt dat de communicatie beter gedaan had kunnen worden door Vodafone en dit de enige plek is waar informatie wordt gegeven.
27/10 om 9:00 ben ik begonnen met het bestellen van mijn iPhone X, ging een beetje traag maar vergeleken met wat ik hierna te schrijven heb is het niks 🙂
Op 27/10 om 9:13 een bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling, een iPhone X 256GB Space Grey. Op 27/10 om 15:48 kreeg ik vervolgens mijn contract en bevestiging (met alle gegevens) op de mail, helemaal top.
Daarna 01/11 een sms ontvangen dat mijn toestel die week geleverd zou worden, op 02/11 kreeg ik een sms dat de levertijd niet klopte en dat ik een nieuw bericht zou ontvangen. Daarna was het stil.. Heel erg stil.. Geen sms of mail met een nieuwe verwachting.. Geen bericht met waar je informatie kon vinden.. Op 24/11 eindelijk een teken dat mijn bestelling bij Vodafone nog liep. € 5,- korting per maand wat een goed gebaar is, en eindelijk de link naar de levertijd pagina. Geen idee of de mensen bij Vodafone in de gaten begonnen te krijgen dat de informatievoorziening ronduit slecht was? Ter verduidelijking, voor een bedrijf wat handeld in communicatie is dit rampzalig slecht!
De PDF waarin de levertijden staan is heel erg onduidelijk, hierin wordt niet aangegeven dat er gerekend wordt vanaf 03/11 en niet vanaf de besteldatum. Dit is alleen te achterhalen via dit forum of via de klantenservice. Zelf rekende ik vanaf de bestel datum.
Dit is dus wat erg jammer is, en als ik hier lees bij meer mensen dwars zit.. Maar nu, wat zou er beter gedaan kunnen worden. Serkan doet hier goede zaken.
- Maar het zou misschien handig zijn om de laatst uitgegeven besteldatum/ tijd per type aan te geven. Eens per dag is al voldoende, dan kunnen de mensen die actief op hun toestel wachten zien of hun overeenkomende datum/ tijd in de buur begint te komen.
- Een teller bij je bestelling waarin je ziet hoeveel toestellen voor je zijn, al is dat meer werk om in het systeem te bouwen met alle types.
- Daarnaast de PDF updaten naar de weeknummers of duidelijk erin vermelden vanaf welke datum er gerekend wordt (ik heb de onduidelijkheid vorige week al bij de klantenservice en de feedback knop op de website gemeld).
Vandaag om 17:47 kreeg ik een mail van Vodafone dat mijn toestel verstuurd is met de track and trace code van PostNL. Voor de mensen die hetzelfde toestel hebben besteld, misschien kunnen jullie je bestelling hieraan refereren.
Voor Vodafone, ik hoop dat dit bericht bij jullie aan komt en jullie hier iets mee kunnen.

CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Op welke dagen krijgen ze een levering?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
CptCha0s Er wordt gezegd op dinsdag en vrijdag.
Maar het blijkt dat er tussendoor ook leveringen zijn
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ok thanks! Ok Ben benieuwd wanneer die van mij komt heb pas 13-11 mijn iPhone x 256gb SG besteld (zakelijk). Bij de klantenservice kreeg ik twee keer begin december te horen. Maar na het lezen van dit forum lijkt me dit niet erg waarschijnlijk. Wat denken jullie?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
CptCha0s Ze zeggen dat ze nog steeds op koers zitten qua levertijden.
Als we dat afzetten tegen de levertijden zit je rond week 50/51
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik vind het heel raar dat er nu 5eu korting gegeven wordt bij een verlenging nu , en dat wij een sms kregen met 5eu korting omdat we langer moesten wachten?
Er staat in de sms dat het een tegmoedkomer is, voor de extra wacht tijd, maar nu krijgt iedereen het als je het verlengd,

Dit alles boven op de korting ziggovodafone, maar waar is ons tegemoed komer nu dan tov nu bestellende anderen?
Ik snap er niets van. of krijgen wij deze ook nog
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Echt jammer dat je bij Belsimpel geen Vodafone next kan doen als je nog een toestel hebt.. bleh.. anders wist ik ut wel.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
mell33 schreef:
Ik vind het heel raar dat er nu 5eu korting gegeven wordt bij een verlenging nu , en dat wij een sms kregen met 5eu korting omdat we langer moesten wachten?
Er staat in de sms dat het een tegmoedkomer is, voor de extra wacht tijd, maar nu krijgt iedereen het als je het verlengd,

Dit alles boven op de korting ziggovodafone, maar waar is ons tegemoed komer nu dan tov nu bestellende anderen?
Ik snap er niets van. of krijgen wij deze ook nog

De korting die wij hebben ontvangen omdat ons toestel nog niet geleverd is voor de 24e is de black friday korting, dit betreft 5 euro korting per maand. Deze korting kregen nieuwe klanten ook ( i.v.m. black friday ). Op dit moment heet de korting eindejaarskorting ( als ik het goed heb ).
Echter wanneer wij de toestel voor de 24e hadden ontvangen hadden wij deze korting ook NIET gekregen.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nieuwe dag nieuwe kansen???.. laten we het hopen
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Allemaal weer duimen......
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MastZou mooi zijn. Wordt ook een keer tijd toch? Succes vandaag.
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
#thewaitinggames

I hope today all of us waiting get our devices.
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Eliseuh Als ik het goed begrijp is de korting die nu wordt aangeboden 10 euro per maand, dus als je nu zou annuleren en weer opnieuw zou bestellen ga je er 5 euro per maand op vooruit 🙂 Raar dat daarom die 2e 5 euro niet wordt gegeven aan de nog steeds wachtende klanten toch? Nu word je gemotiveerd om te annuleren en opnieuw te bestellen..

Mod-Edit Serkan
Bovenstaande info klopt niet. Zie mijn nieuwe reactie in dit forumtopic.
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Juul1 Welke 5 euro, de eindejaarskorting of de 5 euro extra korting op non-stop extra's?

of beide niet? wat raar zou zijn omdat je zoals ik eerder al zei dat je dan gemotiveerd wordt om te annuleren en opnieuw te bestellen, dat zou namelijk 5 euro per maand schelen (omdat de black friday 5 euro dan wegvalt en je er 10 euro eindejaars + nonstop extra voor terug krijgt).

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Felo schreef:
@Eliseuh Als ik het goed begrijp is de korting die nu wordt aangeboden 10 euro per maand, dus als je nu zou annuleren en weer opnieuw zou bestellen ga je er 5 euro per maand op vooruit 🙂 Raar dat daarom die 2e 5 euro niet wordt gegeven aan de nog steeds wachtende klanten toch? Nu word je gemotiveerd om te annuleren en opnieuw te bestellen..
Bovenstaande klopt niet. Felo Er is op dit moment een eindejaarskorting (dit was de Black Friday korting) waardoor je € 5,- korting krijgt bij een verlenging of een nieuw abonnement. Daarnaast is er een extra korting van € 5,- als je ook klant bij Ziggo bent. Om de iPhone X wachtenden tegemoet te komen hebben we besloten om diegenen die het toestel op 24-11 nog niet hadden ontvangen, ook de eindejaarskorting toe te kennen. Deze kortingen worden bij elkaar opgeteld. cc Eliseuh
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan schreef:
Felo schreef:
@Felo Er is op dit moment een eindejaarskorting waardoor je € 5,- korting krijgt op je abonnement. Daarnaast is er een extra korting van € 5,- als je ook klant bij Ziggo bent (deze korting bestond al). Om de iPhone X wachtenden tegemoet te komen hebben we besloten om diegenen die het toestel op 24-11 nog niet hadden ontvangen, ook de eindejaarskorting (=Black Friday korting) toe te kennen. cc @Eliseuh
Krijgen we hier nog bericht over? Heb namelijk nog geen sms ontvangen? Thanks!
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Goedemorgen allemaal,

ik volg al enige tijd dit forum.
ik heb besteld op de 31ste en tot nu toe ook alleen status op ontvangen staan. En bij order “wordt verwerkt”
ik heb de 64g SG besteld.
hopelijk heb ik deze week ook goed nieuws.
het wachten duurt erg lang
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Toch altijd fijn als Serkan zich zo vroeg meld op het forum.
Geeft toch weer vertrouwen voor de dag !! (Nee geen cynische ondertoon)

Kijken wat voor moois de dag gaat brengen !! 😄
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
May the odds be ever in your favor
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic