mell33 schreef:
Ik vind het heel raar dat er nu 5eu korting gegeven wordt bij een verlenging nu , en dat wij een sms kregen met 5eu korting omdat we langer moesten wachten?
Er staat in de sms dat het een tegmoedkomer is, voor de extra wacht tijd, maar nu krijgt iedereen het als je het verlengd,
Dit alles boven op de korting ziggovodafone, maar waar is ons tegemoed komer nu dan tov nu bestellende anderen?
Ik snap er niets van. of krijgen wij deze ook nog
Felo schreef:Bovenstaande klopt niet. Felo Er is op dit moment een eindejaarskorting (dit was de Black Friday korting) waardoor je € 5,- korting krijgt bij een verlenging of een nieuw abonnement. Daarnaast is er een extra korting van € 5,- als je ook klant bij Ziggo bent. Om de iPhone X wachtenden tegemoet te komen hebben we besloten om diegenen die het toestel op 24-11 nog niet hadden ontvangen, ook de eindejaarskorting toe te kennen. Deze kortingen worden bij elkaar opgeteld. cc Eliseuh
@Eliseuh Als ik het goed begrijp is de korting die nu wordt aangeboden 10 euro per maand, dus als je nu zou annuleren en weer opnieuw zou bestellen ga je er 5 euro per maand op vooruit 🙂 Raar dat daarom die 2e 5 euro niet wordt gegeven aan de nog steeds wachtende klanten toch? Nu word je gemotiveerd om te annuleren en opnieuw te bestellen..
Serkan schreef:Felo schreef:Krijgen we hier nog bericht over? Heb namelijk nog geen sms ontvangen? Thanks!
@Felo Er is op dit moment een eindejaarskorting waardoor je € 5,- korting krijgt op je abonnement. Daarnaast is er een extra korting van € 5,- als je ook klant bij Ziggo bent (deze korting bestond al). Om de iPhone X wachtenden tegemoet te komen hebben we besloten om diegenen die het toestel op 24-11 nog niet hadden ontvangen, ook de eindejaarskorting (=Black Friday korting) toe te kennen. cc @Eliseuh
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.