Hallo allemaal,
Allereerst bedankt voor jullie geduld. Zoals beloofd:
Ik heb inmiddels een nieuwe update over de levertijden van de iPhone X. Zoals eerder aangegeven verwachten we in de loop van deze week alle 64 GB bestellingen die tussen 27-10 en 31-10 zijn besteld, te kunnen leveren. Voor de 256 GB versie geldt de bestelperiode 27-10 t/m 30-10.
De levertijden op Vodafone.nl zijn niet meer actueel. Vanaf nu gelden onderstaande levertijden.Tip! Indien je nog van plan bent te gaan bestellen, raad ik je aan de 64 GB Silver te kiezen. De verwachting is dat dit toestel binnen nu en 2 weken uit de voorraad te bestellen is.
Note: Dit zijn de verwachte levertijden. Door de drukte en/of verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je het toestel ondanks deze indicatie later ontvangt (volgende week). We doen in ieder geval ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te voorzien van het nieuwe toestel.
Bedankt voor de update, maar die note is wel tricky. Ik ga er wel vanuit nu dat ik uiterlijk vrijdag mijn toestel ontvang! Wanneer een bepaalde levertijd wordt gecommuniceerd en het niet wordt behaald, gewoon even de levertijden aanpassen zucht.
Dan kunnen jullie wel allemaal zeggen dat jullie afhankelijk zijn van Apple en dat klopt wellicht ook, maar wij diegene die bij Vodafone hun toestel hebben besteld kunnen daar weinig mee. Daarnaast hebben wij besteld bij/via Vodafone en niet bij Apple dus vragen/opmerkingen/klachten/
geouwehoer komen terrecht bij jullie. Vodafone als klant van Apple zou dan in mijn ogen vragen/opmerkingen/klachten/geouwehoer bij Apple terrecht kunnen.
Kom maar op met die oplossing
🙂