Mast schreef:Ik probeer vandaag nog iets met jullie te delen. Zodra ik meer weet horen jullie van me Mast.
Mischien kan @Serkan ons een kleine update geven zo na het weekend of er enige veranding is gekomen is de verwachtingen die men vorige week had????????
mrc0022 schreef:31 oktober...
Goed om te horen! Wanneer was jouw besteldatum? @RuudZ4
mell33 schreef:mell33 Dat staat voor Vodafone Friends & Family 🙂
@Boemel Wat is F&F precies?, ik zie het veel langskomen, geen idee wat het is.
Ps ik hoop ook deze week wat te ontvangen, zit in me 4de week, kheb de grootste tijdsdeel al achter de rug nu haha,.
4 week zal het nu niet meer gaan duren iig 😉
Bravo-69 schreef:Ik heb de 64GB Silver..de minder gangbare dus :$
Dan krijg je hem eerder dan ik (27 okt. besteld)
Gangbare 64GB zwart. Dat bevestigd het vermoeden dat niet alles FIFO gaat.
mrc0022 schreef:Als je inlogt bij my vodafone en gaat naar mijn vragen en verzoeken zie je rechts je bestellingen staan. Daar staat waarschijnlijk "wordt verwerkt" als je daar op klikt staat er "ontvangen" 😛
Bij mij staat de status nog steeds op:
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms. Vanuit andere berichten begrijp ik dat bij sommige de status staat op: 'Wordt verwerkt', iemand die het verschil hierin kan aangeven of weet?
mrc0022 schreef:Wanneer je enkel verlengt maakt het niet uit of jij of iemand anders de telefoon aanneemt. Wanneer het gaat om een nieuw contract moet jij zelf wel aanwezig zijn om een handtekening te zetten.
Kan iemand mij trouwens ook wat meer duidelijkheid geven met betrekking tot het leveren van de telefoon? Gebeurd dit altijd met Dynalogic? Moet je het zelf in ontvangst nemen of kan iemand (met dezelfde achternaam) in ontvangst nemen? Moet het bedrag van het toestel via hun betaald worden of gaat dat via de incasso van Vodafone?
Thanks alvast!
Felo schreef:Nee niemand denk ik.. morge wordt er door Apple weer geleverd aan VF dus verwacht morgen weer veranderingen en hopelijk bij ons????
Helaas weer een dag voorbij zonder een update, is er uberhaupt iemand waarvan de status vandaag is aangepast van Ontvangen naar Uitleveren oid?
Eliseuh schreef:Wat ik ook doe daar blijf ik alleen maar een rood cirkeltje zien draaien. VF zelfs mijn account gerest hielp ook niet.mrc0022 schreef:Als je inlogt bij my vodafone en gaat naar mijn vragen en verzoeken zie je rechts je bestellingen staan. Daar staat waarschijnlijk "wordt verwerkt" als je daar op klikt staat er "ontvangen" 😛
Bij mij staat de status nog steeds op:
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms. Vanuit andere berichten begrijp ik dat bij sommige de status staat op: 'Wordt verwerkt', iemand die het verschil hierin kan aangeven of weet?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.