Ruud001 schreef:Ruud001 SpanishDudeist Iris75
Ik type dIt natuurlijk op mijn super mooi iPhone X. (Met dank aan Serken)
RuudZ4 schreef:Fijn om te lezen RuudZ4. Ik ga ervan uit dat je de vervolg e-mail - en de iPhone - snel zult ontvangen. Wacht het nog even af. Niet opgeven nu de Finish in zicht is 😉 Toch Iris75?
Toch maar eens aangemeld na hier achter de schermen te hebben meegelezen.
Ook ik had de 27ste meteen besteld maar kreeg de 30ste een berichtje dat er iets mis was gegaan.
Tja kan gebeuren met die drukte, de 31ste gebeld en telefonisch de bestelling gedaan. Tuurlijk wil je zsm je X maar ik wist dat het lang ging duren dus maakte me er niet druk om, nu nog steeds niet. Maar kreeg vanmorgen wel een smsje dat mijn bestelling klaar ligt en dat ik snel mijn e-mail moest checken voor een bezorgafspraak. Nou weet ik niet wat snel is maar na 2,5uur nog geen mailtje gehad, maar we wachten rustig af. Het blijkt wel dat het van meerdere factoren afhangt want mijn bestelling was de 31ste rond de klok van 12 afgerond en heb ordernr. 270049xxx.
Serkan schreef:Daar fietste ik net nog ????Ruud001 schreef:Hahaha, lastig kiezen... Zie hieronder onze ''straat''/het uitzicht 😛
@Serkan. Alweer goed bezig Serkan. Houdt je van de straat. Haha.
Serkan schreef:???????? SerkanRuudZ4 schreef:Fijn om te lezen @Iris75?
Toch maar eens aangemeld na hier achter de schermen te hebben meegelezen.
Ook ik had de 27ste meteen besteld maar kreeg de 30ste een berichtje dat er iets mis was gegaan.
Tja kan gebeuren met die drukte, de 31ste gebeld en telefonisch de bestelling gedaan. Tuurlijk wil je zsm je X maar ik wist dat het lang ging duren dus maakte me er niet druk om, nu nog steeds niet. Maar kreeg vanmorgen wel een smsje dat mijn bestelling klaar ligt en dat ik snel mijn e-mail moest checken voor een bezorgafspraak. Nou weet ik niet wat snel is maar na 2,5uur nog geen mailtje gehad, maar we wachten rustig af. Het blijkt wel dat het van meerdere factoren afhangt want mijn bestelling was de 31ste rond de klok van 12 afgerond en heb ordernr. 270049xxx.
bbgtang schreef:Beste bbgtang, met alle respect, ik begrijp dat het vervelend is als je (langer dan verwacht) moet wachten. Maar als je dit topic een beetje hebt doorgelezen dan heb je kunnen lezen dat het 256 GB model een beperkte levering heeft ten opzichte van het 64 GB model. Dit hadden wij ook graag anders gezien, maar daar hebben wij geen invloed op. Dus om nou te stellen dat het onlogisch verloopt? Nee sorry daar ben ik het niet mee eens.
Er is geen logica.
Ik heb 27okt om 9.30 besteld, sg 256. Order 2698xxxx, ook nog niets ontvangen. Alleen 2 trieste smsjes ontvangen, helaas bla bla bla.
Als ik vandaag voor 17uur niets ontvang, dan is het helaas voor vodafone en ziggo.
Ik annuleer de order, telefoon en tv abonnement. Ik ben er klaar mee!! Ga wel over naar KPN.
kdd schreef:kdd Zie ook mijn reactie op 'bbgtang'.
HIER PRECIES HET ZELFDE !!! ik ben er ook wel klaar mee
flieger schreef:Beste flieger
Besteld: 27 oktober 2017, 11:16u
Waar: Vodafone Friends & Family
Wat: iPhone X 64GB Space Grey
Bevestiging: 28 oktober 2017, 14:16u
Ordernummer: 26988XXXX
Communicatie vanuit Vodafone in de afgelopen 4(!) weken: 2 smsjes dat het toestel een langere levertijd heeft. Verder oorverdovend stil.
Leuk dat Vodafone een week levertijd erbij sprokkelt en nu ineens vanaf 3 november rekent. Een levertijd gaat normaliter gewoon in vanaf het moment van bestellen.
Ik heb toch echt op 27 oktober besteld, maar toch moet ik in het het levertijden overzicht bij 28 oktober kijken omdat ik toen de bevestiging ontvangen heb. Dus doordat Vodafone er ruim een dag over doet om e.e.a. te verwerken, kost mij dat weer extra levertijd.
Vodafone lijkt niet te leren van eerdere iPhone introducties. Het is elk jaar hetzelfde liedje. Vodafone faalt. Ook t.o.v. andere aanbieders. Vodafone schuift veel af op Apple en dat ze niet weten wat er binnen komt. Toch kunnen concurrenten van Vodafone het beter. Apple is mijn aanspreekpunt niet. Ik ben klant bij Vodafone.
Het zou Vodafone sieren als ze met een tegemoetkoming komen.
flieger schreef:flieger Dat ''bijzondere'' gevoel kwam mede door jouw bericht. Maar je geeft aan dat klanten aandacht willen en het gevoel (?) dat er keihard gewerkt wordt. Is dit niet een beetje persoonlijk jouw wens? Sommige klanten zijn denk ik tevreden met een update zodra er ook iets te melden valt. Misschien zou je ons kunnen helpen in hoe wij deze aandacht of dit gevoel het beste kunnen geven? Feedback altijd welkom. We werken in ieder geval keihard om iedereen zo goed mogelijk van info te voorzien en om de toestellen z.s.m. te bezorgen. Laat daar geen twijfel over bestaan.
@Serkan
Dank voor je reactie. Bijzonder dat jou het gevoel bekruipt dat Vodafone het volgens mij nooit goed kan doen. Dit is dit jaar het eerste berichtje dat ik hier plaats. Er hoeft niet altijd nieuwe informatie te zijn. Klanten willen aandacht en het gevoel dat er keihard gewerkt wordt om zo snel mogelijk die iPhones te leveren. Dat ontbreekt volledig. Dat klanten op een forum informatie moeten ophalen..
Vodafone moet concreter kunnen zijn in de informatievoorziening. Het is alleen maar verschuilen achter 'verwachte levertijden', tegenvallende BKR check. Waarom gaat het bij concurrenten dan zoveel beter? Die grootste piek op de 27e kwam als een verrassing? Na zoveel iPhone introducties?
De opmerking over een tegemoetkoming vanuit Vodafone ontwijk je. Typisch...
Serkan schreef:Graag gedaan Serkan ... en zo kan je elkaar toch ook helpen.
@Iris75 @Arsance @lievemandie @MagnificentDPE @lisa1969 (en anderen die ik ben vergeten te taggen)
Even tussendoor, maar niet minder belangrijk! 😄
Zoals jullie weten werk ik (gelukkig) geen 24/7. Maar desondanks weten jullie elkaar goed verder te helpen. Ik wil daarom iedereen die een bijdrage heeft geleverd (en levert) aan dit forumtopic - op welke manier dan ook - ontzettend bedanken. Extra credits aan een aantal van jullie die de iPhone X inmiddels in handen heeft, maar toch actief is in dit topic en mede-forumgebruikers voorzien van een antwoord of op een andere manier elkaar proberen te ondersteunen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.