mell33 schreef:
Ja ik denk daarom ook dat er iets goed ernstigs fout is gegaan in dat preorder systeem.
Hoe kan het nou zo zijn dat een preorder uiteindelijk een dikke wassen neus is. en mensen die 2 week geleden pas bestelden hem al hebben, en de preorders nog niet eens een berichtje, van sorry dat je voor niks in de rij hebt gestaan.
Alle preorders moeten hem allang hebben, of is preorder gewoon een indicatie systeem hoeveel er aangeschaft moeten worden, en wordt je gewoon gebruikt.
ik vraag me het echt af wat de preorders mishap is?
mell33 er is op de 27ste technisch iets helemaal verkeerd gegaan bij Vodafone.
Het wel beroemde BKR issue noem ik het maar.
Maar wat ik uiteindelijk ook heb voorbij zien komen waren issues met F&F, nummerovernames.
Toen dat eenmaal goed ging, gingen de orders gewoon door.
Maar de mensen die dus issues hadden, daarvan werden de orders niet hersteld, nee ze werden geannuleerd en daarna een nieuwe voor aangemaakt.
Dit schijnt technisch heel lastig te zijn qua terugdraaien etc.
En tijdens het terugdraaien van bepaalde orders gingen de gewone orders wel gewoon door.
Het is echt super wrang want diegene die dus klaar zaten om 9u kregen dus uiteindelijk lik op stuk en moeten maar wachten wachten wachten.
Niet goed te praten!!
Wil wel zeggen, Serkan heeft hier in het forum wel heel veel kunnen regelen. Maar uiteindelijk is hij natuurlijk ook maar een persoon die weer afhankelijk is van zijn collega’s.
Daarnaast is VF ook afhankelijk van Apple. En die laat ook niets los qua leveren.
Dus ook VF is de dupe.
Als je goed Googled en je er wat eer in verdiept is het probleem leveren echt wereldwijd.
Alleen VF heeft tijdens de pre-order dag technisch problemen gehad en dat is dus dubbel op pech!!
Succes / sterkte met het wachten. .......????????????????????????