Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeistWel heel erg stil hier. Moet wel zeggen, dat het wachten op je bestelling (achteraf) wel heel spannend en gezellig is op een forum. Goed, daar heb je nix aan, je wil maar 1 ding... iPhone X!!! Serkan Nog nieuws?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@Serkan Nog nieuws?
Moet even mijn vingers rust geven Ruud001 ... volgens mij is het morgen weer een uitleverdag van Apple maar VF (toch Serkan?) en dan ga ik weer hard duimen voor O.a. SpanishDudeist ????????????

maar hoe bevalt je X?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Serkan Ruud001Nou ik ben inmiddels gestopt met dat hopen. Dat doe ik al sinds 27/10 dus was het wat zat. Overigens las ik dat er steeds meer mensen waren die datzelfde probleem hebben of erger. Toen kwam die vriend ook met het verhaal vanuit LA. Dat was voor mij het seintje dat ik maar gewoon stil moet gaan wachten.

Om even wat vrolijker te zijn en te worden. Hoe bevalt die X? Al gave nieuwe features ontdekt? Iets wat echt een aanrader is?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75 SpanishDudeist, moet zeggen goed. Een beetje wennen met swipen. Maar snel opgepakt. Moet vooral wennen aam de maat. Kom van iPhone 7 plus. Schermgrootte valt me heel iets tegen. Is wat smaller. Verder super toestel.
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
En ja hoor nieuwe week nieuwe start het hopen kan weer beginnen alleen het vertrouwen erin word wel steeds minder. Hij komt ooit een keer vanzelf we zien het vanzelf wel denk ik. Ik wens iedereen veel geluk en een fijne week. Hoop dat iedereen blij word.
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Heb vrijdag gebeld met de Klantstatus desk en daar vertelden zij me doodleuk dat mijn telefoon in de levering van afgelopen vrijdag zat en dat ik snel een status wijzigingsbericht zou krijgen.
Vandaag wederom gebeld omdat ik maar niets hoorde en een andere dame vertelde me vandaag dat ze helemaal niets kunnen zeggen over de status van de bestellingen. Enige wat ze weten is dat er elke dinsdag en vrijdag leveringen binnen komen, maar hoeveel en wanneer iemand aan de beurt is dat weten ze daar niet.
De afdeling die het wel weet, mogen of kunnen ze geen contact mee krijgen, dus het is en blijft een black box allemaal en maar hopen dat de telefoon een keertje aankomt zonder te weten wanneer of hoeveelste je in de wachtrij bent.

Heb zelf op vrijdag 27 oktober om 13:00 besteld, maar tot op heden niets maar dan ook niets gehoord.
Niemand die me wat kan vertellen behalve dat de levertijd 1 tot 3 weken is, hetgeen al verlopen is.
De vrouw aan de telefoon gaf trouwens net aan dat het 1 tot 4 weken is, omdat er vertraging is bij de leveringen vanuit Apple.

Kortom zeer teleurstellend hoe dit allemaal gaat.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
RobertinoBDe levertijden gelden vanaf 3 november. Dat is dus nog deze week volgens mij. Als alles zou kloppen (bestelling etc) moet je hem dus in de loop van deze week ontvangen. Als er tenminste niks mis gaat met het leveren van Apple. Even geduld nog, zoals zovelen (hoe moeilijk ook).
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ruud001: De vrouw gaf aan dat levertijden zijn gewijzigd naar 1 tot 4 weken. Het beloofd in ieder geval nog niet veel goeds, maar we zullen het zien. 😞

SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
RobertinoB Mocht het je pijn verzachten.... ik heb vrijdag 27/10 om 9:13 besteld. Ook nog niets binnen.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
RobertinoB En om het nog meer te verzachten ik om 10:00
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Volgens de site van vodafone staat de levertijd nog steeds op 1-3 weken..
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
ik heb zo'n onderbuikgevoel dat ik deze week mijn X niet in handen ga krijgen:( (hoop het uiteraard wel natuurlijk)
vol verwachting klopt ons hart zullen we maar zeggen;)
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Vind dat echt heel raar, ik had op 27/10 pas om 11:02 telefonisch besteld en ik heb hem dus vorige week donderdag binnen gekregen
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
RobinG1 Ja oke maar welke versie heb jij genomen.. ik denk dat jij de 256gb heb.. ik weet dat SpanishDudeist en ikzelf en waarschijnlijk nog een aantal, wachten op de SG 64gb
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Silver 64GB
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
RobinG1 Ja silver was makkelijker te verkrijgen die had me vrouw in een week binnen ook via VF, probleem zit hem bij de SG versie en misschien nu wel beide hoor maar ben blij voor jou dat jij hem wel hebt
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ow op die manier, super jammer voor alle getroffenen
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ik blijf nog steeds vertrouwen houden!!! Hoop dat ze me niet teleur stellen.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Vertrouwen heb ik zeker... geduld alleen niet ????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist Zal vandaag niet meer lukken denk ik. Maar je weet het nooit met VF. Ik kreeg mijn T&T pas in de avond. F5F5F5. Heeft bij mij geholpen. Houdt moed. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic