SpanishDudeist schreef:
Goedemorgen! Een spannende dag voor velen van ons. Echt top! Gelukkig is het hartje zomer en schijnt de zon volop, waardoor ik weer moed heb, want stel je voor dat het november zou zijn met regen en donker weer... Dan zou ik pas echt neerslachtig worden. ????
@Ruud001 @lievemandie mee leven. Ik hoop van harte dat jullie vandaag alles ontvangen.
lievemandie schreef:???????????? standje sambal .......
@SpanishDudeist hahaha! Zomer..hoe kom jij nou daarbij ???? het is donker en regent hier. Brrr..met de kleine onder de dekens ???? verwarming op standje sambal
Tuurlijk leven we met jou mee. Het is toch ook niet leuk voor jou. Over 7-8 uur krijg ik hem pas! Nu hopen dat die lamzak bezorger op tijd komt ???? en niet laat vallen. ????
Ruud001 schreef:???????????????????????????????????????????????????? Ruud001
@SpanishDudeistNou is er weer iets nieuws aan de hand...
POST.NL levert hem MORGEN :@
Wat een K zooi. Zo zie je maar er is altijd wat! Pfff
Maragaav schreef:Maragaav Wowww wat een mazzel heb jij zeg ... hoe heb je dat in godsnaam kunnen regelen want ik dacht dat dat helemaal niet kon om het bij de 1ste keer leveren al kon aanpassen.
@Ruud001 Ik heb het grote geluk wel vandaag geleverd te krijgen. Heb m kunnen aanpassen dat ze niet thuis maar bij een pakketpunt leveren (zou m zeker gemist hebben anders), dus na werk maar ophalen...
Iris75 schreef:lievemandie schreef:Ja ik weet namelijk hoe die bezorgers in het dorp zijn ! De ene stinkt, de andere komt te laat dan afgesproken. ???????? die bezorgers zijn namelijk niet snugger. Dadelijk even op de camera in de gaten houden
@lievemandie
ik moest toen ook tot eind van de middag wachten ... ppfff ... en bedacht me toen ook al, dan heb je hem eindelijk en is die kapot of laat je hem kapot vallen ... pppff moet je toch niet aan denken. ????????????????
Ruud001 niet te geloven!
ddouven schreef:Vanaf 3-11
@Serkan Morgen is het toch 3 weken na 27-10 dan zou iedereen die op de 27ste besteld heeft toch aan de beurt zijn geweest?
Of zit dat nou met die levertijden? Echt heel duidelijk is dit niet. Gaan de levertijden nu in vanaf 27-10 of vanaf 3-11?
lievemandie schreef:Ik had al een aantal keren gereageerd hoor lievemandie maar jij bent te druk met dansen ???????? en ik was Roosvice aan het zoeken voor iedereen hier ????????
@Iris75 wat ben jij stil ????
JaqSwarthoff schreef:????????????????????????????????????????????????????????????????
@Iris75
Bij mij het zelfde zou vanmorgen bezorgd worden tussen 09:00 en 11:30 krijg op 11:45 mailtje dat het morgen wordt.
GGGgggrrrrrr
Iris75 schreef:Iris75 hahaha ???? nee, ben die (b)engel die in de profielfoto staat afgebeeld druk bezig ????lievemandie schreef:Ik had al een aantal keren gereageerd hoor @lievemandie maar jij bent te druk met dansen ???????? en ik was Roosvice aan het zoeken voor iedereen hier ????????
@Iris75 wat ben jij stil ????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.