Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
SpanishDudeist Mocht je bestelling geannuleerd zijn wegens onvoldoende gegevens voor de BKR registratie dan kun je Serkan een PB sturen met je gegevens en uitleg. Bij mij en meerdere mensen op dit forum is dat gebeurd en is dit inmiddels netjes opgelost.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist er is hier in het forum 2dg geleden een bericht geweest van Serkan ...

Maar zie dat GeorgeHovhan al gereageerd heeft op je vraag.

Pij3 Ik snap je frustie wel ... dat had ik gisteren ook ..
ik hoop echt dat ook jij snel duidelijkheid gaat krijgen. Ik duim voor je mee! ????????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Heb ik gisteren gedaan, maar hij heeft niet gereageerd. Via Twitter kreeg ik te horen dat in de huisregels staat dat moderators niet reageren op PB's. Ik raak er verdrietig van 😉
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Dan ben je niet goed geïnformeerd hoor SpanishDudeist want Serkan reageerd zeker wel hoor. Maar misschien niet direct of was hij al vrij. Begreep vanmorgen van een post van hem hier dat hij nog steeds bezig was met berichten vanuit zijn PB.

Hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid gaat krijgen. ????????????
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Thanks Iris. Vind het raar want had die gegevens gestuurd, ik hoorde gister van Serkan dat ze zijn doorgestuurd en bij iedereen lijkt het geregeld te zijn maar bij mij niet. Ik hoop dat ze nog mee bezig zijn en dat ik nog kom vandaag, zou anders erg lullig zijn!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Dat is lief. Dank je wel. Ik heb wel vaker de indruk dat er bij Vodafone veel langs elkaar heen gaat. Gisteren werd ik bijvoorbeeld geebeld om te verlengen hahaha.
Serkan hoelang is normaal gesproken je responstijd? Mijn bericht is van 24u geleden, denk ik. Excuses voor het ongeduld.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Pij3 ja dat begrijp ik ... ik had ook gisteren al dat berichtje gekregen van hem en net een uurtje geleden ook pas de omzetting naar uitleveren ...
We blijven duimen ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
???????? die had ik ook al SpanishDudeist ...
gisteren werd ik gebeld door Anoniem toen niet opgenomen, maar vanmorgen maar een keer wel gedaan en toen bleek ik precies hetzelfde als jou te hebben
ik heb die vrouw netjes afgehandeld want die kan er niets aan doen maar ik heb wel even hard gelachen toen ze haar verhaal deed waarom ze belde ????????

goudbezie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb ook gister van Serkan gehoord dat hij mijn gegevens heeft doorgestuurd, maar ook bij mij nog geen verdere vorderingen. Nog even geduld denk ik. Je bent in ieder geval niet de enige 🙂
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
goudbezie ... sterkte met geduldig zijn! .. hoop ook dat er snel bij jou meer duidelijk is! ????????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Samen met mij zijn er natuurlijk heel veel en dat begrijp ik volkomen. Het is alleen frustrerend dat je voor je gevoel zelf achter alles aan moet gaan en dat mensen bij de klantenservice soms loze beloftes doen etc.
Uiteraard weet ik ook dat Vodafone afhankelijk is van uitlevering vanuit Apple, maar communicatie is de sleutel tot begrip en dat hebben zij mijns inziens tijdens deze release niet voldoende gedaan.
Jasper2603

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben zeer teleurgesteld in Vodafone. Vandaag kreeg een mail van Vodafone dat mn bestelling van 27-10 is geannuleerd?? Ik bellen de reden is dat de nummerportering is verlopen doordat een medewerker een fout heeft gemaakt.. Er is gelijk een nieuwe bestelling geplaatst door de computer. Fijn maar dit houdt in dat de levertijd nu naar 6 tot 8 weken gaat. Ik wil graag terug op mn plek van 27-10 Dit kan helaas niet.. sorry ja daar koop ik wat voor. Zeer slecht dit, fouten gebeuren maar zomaar van 27-10 naar 9-11 vind ik een grote schande!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Jasper2603 wat een vervelende situatie Jasper. Ook mijn bestelling van 27/10 was zonder mijn medeweten geannuleerd. Ik kwam er per abuis achter en heb gelijk actie ondernomen. Mijne staat nu op 30/10 en het had te maken met een BKR registratie. Heel vervelend! Bij mij betreft het ook nog eens een verlenging.
Hopelijk kunnen ze je een passende oplossing aanbieden. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de vodafone klantenservice via social media meer voor je kan betekenen dan via de telefoon.
Jasper2603

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor de tip ik zal eens op facebook kijken of ik ze kan vinden en daar m'n beklag doen! Jij ook succes, je hebt nog geluk, vanaf 31-10 is het 6 tot 8 weken, meisje aan de klantenservice zei dat ze hoopt dat ik de iphone x dit jaar nog krijg, moet je nagaan, 9.20 besteld op 27-10!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Jasper2603 Serkan heeft gisteren dit gepost...
https://www.vodafone.nl/levertijd/_assets/pdf/levertijden-iphone-x.pdf
daar staan andere levertijden dan dat jij noemt. Wellicht een kleine pleister op je wond?

Jasper2603

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat zou mooi zijn, maar aan de telefoon zeiden ze toch echt iets anders..
Jasper2603

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De nummerportering aanvraag wachttijd komt er nog bij op
Jasper2603

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Misschien interessant voor anderen hier de reactie van Vodafone op mijn verhaal hierboven:
Dat is balen ????! Is de oorzaak hiervan bekend? We kunnen helaas niets veranderen aan de volgorde van de leveringen dus de nieuwe besteldatum zal toch aangehouden worden
Jasper2603

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook voor de anderen hier zit er niets anders op dan wachten. We draaien op voor hun fouten. Mijn advies bestel bij een Belsimpel winkel en je hebt hem binnen een week, collega's hebben het ook zo gedaan en lopen er al dagen mee rond hier!
nickjansen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ter info voor diegene waarbij de status op uitleveren staat:

Deze status kreeg mijn order gistermiddag ook en ik kreeg rond 17.00 een track & trace code die rond 21:00 pas daadwerkelijk in het systeem van PostNL stond en ik de levertijd kon zien.

Nu type ik dit bericht vanaf mijn iPhone X dus ik denk dat jullie telefoon snel in huis is.

Geduld is een schone zaak!

P.s. het gaat om een verlenging via F&F en de telefoon heb ik direct volledig afbetaald dus geen BKR issues.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic