Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Wachten duurt altijd lang. Wel jammer dat ik van VF eigenlijk niets hoor, behalve het ' jammer' sms'je. Verder is het stil daar. De 27e besteld maar door het BKR verhaal ' teruggezet' naar de 30e.

Pimmie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
27-10 09:20 uur besteld via FF, per 4-12 zou ik overgaan naar Vodafone, is per ongeluk op 27-11 gezet door het systeem. Dit is door Vodafone op 3-11 aangepast. De orderdatum bleef gewoon gelijk. Zaterdagochtend een mail gehad dat er geleverd kon worden, afspraak gemaakt voor dinsdag 7 november om te bezorgen. Op de dag zelf een mail, uitstel levering. Dynalogic geeft aan 24 uur te wachten, net gebeld, ik moet 48 uur wachten. Wat een chaos en onduidelijke informatie. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hoop dat ik morgen ook al meer weet zodat ik hem die week daarna binnen heb. Status bij mij is nog niet veranderd.
rmr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
JaqSwarthoff disss Ik heb ook nog geen sms ontvangen, had hem ondertussen al wel verwacht...
Polken65

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
welke tijden worden door VF de telefoons aangeboden bij postnl mail gehad van factuun en T&T maar de T&T werkt niet
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Polken65, ons distributiecentrum is tot laat op de avond open. Het zou in ieder geval voor middernacht te volgen moeten zijn. 😉
PatrickS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde, geduld wordt inderdaad op proef gesteld. De iPhone X Silver 256gb besteld om 09:45 op 27 oktober, en nog geen bericht of track & trace.
Wouto82

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net online mijn bestelstatus gechecked en hij staat op; geannuleerd... ik hoop dat dit betekent dat ze bezig zijn met de datum veranderen, want anders word ik gek!

Kan een van de moderators mij hier antwoord op geven?

zou de 2e keer zijn dat vf zonder opgaaf van reden mijn bestelling annuleert!

Toevallig is vandaag echt mijn iPhone 6 overleden dus ben nu telefoonloos! Daar kan vf niks aan doen maar t maakt t wel extra vervelend dat dingen niet soepel gaan bij vf...
KeaveXL

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier gisteren ook al voor de tweede keer zonder opgaaf van reden geannuleerd (of met nieuwe status). Gebeld en volgens de medewerker kon ik “gewoon” weer een nieuwe order aanmaken en weer achter aan in de rij kon sluiten. Ik begon toen lichtelijk geïrriteerd te raken en aan de medewerker aangegeven even klaar te zijn met VF.

SerkAn gisteravond een pb gestuurd. Niks op gehoord.

Alle begrip voor het niet kunnen leveren van toestellen. Maar de communicatie van VF is echt zo slecht, niet met een pen te beschrijven.
Morgen maar even afwachten en anders blijven we lekker bij KPN.
nickjansen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ter info,

iPhone 64GB Space Gray is nu onderweg! Hieronder mijn bestelgegevens:

Besteld op 27-11-2017 via F&F om 09:30, door Vodafone Next kon ik niet direct om 09:00 mijn bestelling plaatsen, echter prima geholpen door de mensen op de chat. Zij hebben direct mijn lopende contract ontbonden waardoor ik een nieuw abonnement kon afsluiten.

Jammer van het smsje vorige week dat ik hem in die week geleverd zou krijgen (en uiteindelijk dus niet klopte) maar via Twitter en het forum hier vond ik de communicatie verder prima verlopen. Ik heb de telefoon uiteindelijk sneller dan een aantal kenissen die via de Apple site hebben besteld rond dezelfde tijd.

Hopen dat iedereen hier snel zijn telefoon geleverd krijgt!
nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Mijn X 64 GB Space Grey wordt morgen bezorgd door Dynalogic. Succes voor een ieder die nog aan het wachten is.
Serkan Bedankt voor je commitment!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Vandaag nieuwe ronde .... nieuwe kansen! ????????

Serkan is al wat meer bekend. ....?
Ik vind het persoonlijk wel frustrerend worden dat mensen die later een pre-order hebben gedaan nu wel al de IPhone uitgeleverd krijgen. ..
Jullie hebben over First in First out maar ik krijg dat gevoel op deze manier niet!
gGster ochtend vroeg stuurde je een reactie op mijn PB dat alles doorgezet is naar desbetreffende afdeling.
Op MyVodafone zie ik niets veranderen. .... de datum van de order niet (staat nog steeds op 30 okt) ... en ook staat de status nog steeds op Ontvangen ....

Meer duidelijkheid zou toch wel fijn zijn!

Ik krijg het idee dat er nog meer klanten die hier op dit forum aanwezig zijn met dezelfde vragen zitten.

Dus graag hoor ik, maar ook forum leden, meer informatie en wat meer duidelijkheid hoe er nu gewerkt word achter de schermen bij VF

Nogmaals. Ik heb echt wel begrip, ik heb ook echt wel geduld. Maar First in First Out systeem deugt naar mijn idee niet en dat is enorm frustrerend.

Groeten Iris

disss heb jij al wat gehoord? ...
Ruud001 ... jij al wat gehoord? ...

Oh ter info: het gaat bij mij om een verlenging, IphoneX 64GB Space Grey
pre-order 27 okt om 9:16u (tijd van de bevestigingsmail)
sms op maandag en goedkeuring 13:59 op maandag voor de check die ik dus nog moest laten doen. (Door de technisch fout VF tijdens pre-order)


disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nee nog niks gehoord en status staat nog steeds op ontvangen ????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
nickven Helemaal Top dat het voor jou geregeld is ???????? ....
wij wachten nog steeds af.
Veel plezier met je X
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
disss balen zeg!!! ????
hopelijk kan Serkan meer duidelijkheid gaan geven vandaag!
Echt frustie nu,
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Serkan ik sluit me helemaal aan bij Iris75!

Fijn dat er aangewerkt wordt alleen schiet het nog niet echt op!
Dinsdag avond een PB gedaan maar nog niks vernomen!

Gister is er weer een uitlevering geweest en de volgende zal morgen wel weer zijn verwacht ik en het is mega irritant niks te weten.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,
Ben netjes gistermiddag door Serkan teruggebeld en die vertelde me, doordat ik via F&F heb besteld (kwam er niet op de normale manier doorheen en kreeg via chat een link), het zou kunnen dat de LVT iets later werd omdat dit handmatig moest worden aangepast of zoiets. Daar wist ik dus niets van. Heb 27 okt. rond 9.45 uur besteld en om 10.01 uur de bevestiging gekregen. Daar ben ik van uit gegaan. Gaat om een SG 256GB. Serkan denkt dat ik niet al te lang hoef te wachten, maar kan natuurlijk geen LVT afgeven. Is ook afhankelijk van leveringen Apple. Ik blijf dus duimen op snel een goed bericht.
Kan alleen zeggen dat Serkan enorm zijn best doet om iedereen (zover mogelijk) te helpen.
goudbezie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hier zelfde verhaal: Verlenging, IPhone X, 64GB, Space Grey.
27-10 om 09:52 uur pre order geplaatst.
Door ontbreken van inkomens- en lastentoets bij bestelproces, heeft VF order geannuleerd en 1 november opnieuw geplaatst.
Gister om 12:46 bevestiging van Serkan gehad op mijn PB met de gevraagde info.
Daarna radio stilte.
Ik probeer het los te laten, maar nadeel is wel dat hoe langer het duurt, hoe minder mijn huidige iPhone waard is op Marktplaats, omdat het aanbod met de dag toeneemt.
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Mensen geduld is een schone zaak! Er wordt achter de schermen al gewerkt voor ons om een oplossing te bieden, geef ze daar ook de tijd voor. We zijn met z'n allen ongeduldig aan het wachten om dit mooie toestel te mogen ontvangen maar constant klagen gaat dit proces niet versnellen.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 misschien een stomme vraag maar wat is F&F ..... ????

Serkan doet zeker zijs best, daar heb ik ook echt geen twijfels aan.
Heb meer mijn twijfels aan de First in First Out systeem ????
en het is gewoon balen dat Apple met de levering zo “langzaam” is. Daar kan VF helemaal niets aan doen! Hoe graag ze ook willen. ????
Daarbij zullen er meer providers hier tegen aan lopen. En tegen frustie en ongeduldige klanten Hahahha

We hebben nog maar even wat meer geduld. Zekers ???? ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic