ciphone schreef:Dat is jammer om te lezen ciphone. We betreuren dat bij een aantal van jullie het een en ander niet vlekkeloos is verlopen en zijn druk bezig geweest met het vinden van een oplossing hiervoor. Gelukkig hebben we deze inmiddels gevonden zodat we de geraakte bestellingen weer kunnen herstellen. Desondanks veel plezier met je nieuwe iPhone X gewenst en wellicht tot een volgende keer!
Na 11 jaar klant geweest bij Vodafone heb ik gisteren mijn bestelling geannuleerd en overgestapt naar T-Mobile via Belsimpel. Gisteren besteld en de iPhone X ligt nu naast mij te installeren. Ik verwacht geen wonderen van Vodafone bij een Apple-release, maar het rommelige verloop en slechte communicatie heeft mij naar de concurrent doen overstappen.
Ik wens jullie allemaal sterkte tijdens het wachten, hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt.
Serkan schreef:rmr Floris44 JaqSwarthoff ciphone batu lievemandie 2be ddouven GeorgeHovhan Dabo
We hebben inmiddels een oplossing gevonden voor het herstellen van de bestellingen die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets (BKR) gegevens. Hiermee wilen we ervoor zorgen dat je bestelling weer terug op de initiële plek in de 'wachtrij' komt te staan.
Indien dit bij jouw bestelling het geval is, kun je mij een privébericht sturen met onderstaande gegevens. Let wel, dit geldt dus alléén voor bestellingen m.b.t. het inkomens- en lastentoets probleem.
Benodige gegevens:
- Orderdatum
- Klantnummer
- 06-nummer
- Ordernummer
Aan de hand van deze gegevens zullen onze collega's nakijken of jouw bestelling hierdoor is geraakt, waarna er contact met je wordt opgenomen om de bestelling te herstellen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.