Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Het levertijdenlijstje is wel weer aangepast. 27 okt besteld, LVT 1-4 weken.
Vol verwachting klopt mijn hart.
DeemiNicole

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Ik heb even het topic gelezen en zoals velen ook op 27 oktober direct mijn abonnement verlengd met daarbij de iPhone X. Vorige week dinsdag 31/10 een sms ontvangen dat ook mijn gegevens aangevuld moesten worden, gebeld en achteraan aan sluiten in de wachtrij..... überhaupt nog geen sms ontvangen over wanneer hij mogelijk geleverd zou worden. Na een aantal berichten hier gelezen te hebben over Belsimpel, ben ik daar gisteravond even wezen kijken, want; ongeduldig. Nu heb ik, behoorlijk impulsief, m’n order bij Vodafone gecanceld en via Belsimpel verlengd. Later bedacht ik me of ik nu niet dubbel verlengd heb, of is bij het cancelen van m’n order bij Vodafone ook de contractverlenging gecanceld? Zijn er meer hier die dit op deze manier gedaan hebben? Kon uit de berichten namelijk niet echt wijs worden of het bij jullie om een verlening of een losse aankoop ging.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
rmr Floris44 JaqSwarthoff ciphone batu lievemandie 2be ddouven GeorgeHovhan Dabo

Hi all,

Het lukt me helaas niet om op een ieder van jullie te reageren, dus hierbij even een algemeen bericht:

We zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing voor de klanten die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets gegevens. Het doel is om deze bestellingen te herstellen zodat jullie niet langer hoeven te wachten. Ik verwacht hier snel meer info over.

Daarnaast heb ik zojuist een nieuwe update van de verwachte levertijden ontvangen. Deze zien er gelukkig beter uit dan de huidige levertijden. De levertijdenpagina zal z.s.m. worden bijgewerkt.

Alvast bedankt voor jullie begrip.
goudbezie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dat is goed nieuws!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan schreef:
@Floris44 @ciphone @lievemandie @ddouven @Dabo

Hi all,

Het lukt me helaas niet om op een ieder van jullie te reageren, dus hierbij even een algemeen bericht:

We zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing voor de klanten die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets gegevens. Het doel is om deze bestellingen te herstellen zodat jullie niet langer hoeven te wachten. Ik verwacht hier snel meer info over.

Daarnaast heb ik zojuist een nieuwe update van de verwachte levertijden ontvangen. Deze zien er gelukkig beter uit dan de huidige levertijden. De levertijdenpagina zal z.s.m. worden bijgewerkt.

Alvast bedankt voor jullie begrip.
Immink Rlips66 jeekee84 nickven LadyLiberty BossModra Wouto82 goudbezie DeemiNicole tabeee84

Zie bovenstaand bericht.
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Kijk, dat is goed nieuws! Ik ben benieuwd naar de uitkomst Serkan!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan schreef:
Serkan schreef:
@Floris44 @ciphone @lievemandie @ddouven @Dabo

Hi all,

Het lukt me helaas niet om op een ieder van jullie te reageren, dus hierbij even een algemeen bericht:

We zijn achter de schermen druk bezig met een oplossing voor de klanten die geraakt zijn door het ontbreken van de inkomens- en lastentoets gegevens. Het doel is om deze bestellingen te herstellen zodat jullie niet langer hoeven te wachten. Ik verwacht hier snel meer info over.

Daarnaast heb ik zojuist een nieuwe update van de verwachte levertijden ontvangen. Deze zien er gelukkig beter uit dan de huidige levertijden. De @Immink @jeekee84 @LadyLiberty @Wouto82 @DeemiNicole @tabeee84

Zie bovenstaand bericht.
Ruud001 Pij3

Ook voor jullie en de rest die ik niet heb kunnen taggen, zie bovenstaand bericht. (Limiet op het aantal tags :8)
2be

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Serkan

Thanks voor je response. Ik denk dat niemand 100% verwacht had de iPhone X op dag 1 in de handen te hebben, maar een open communicatie over het gebrek aan informatie dat jullie zelf hebben vanuit Apple zou veel begrip creeëren bij jullie klanten.

Ikzelf betaal het toestel in 1 keer en heb dus geen inkomens- en lastentoets, maar goed dat jullie dit oppakken. Kan me voorstellen dat dit voor anderen erg vervelend is.

Ben benieuwd naar de nieuwe levertijden.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Nou ben benieuwd Serkan .. bedankt in ieder geval voor je respons. ....

zoals jullie al gemerkt hebben zijn er heel veel teleurgestelde klanten. En het zou jullie sieren als jullie met een mooie passende oplossing gaan komen en zo jullie klanten tevreden houden.

Alle begrip voor het latere leveren, dat kon ook niet anders .....
maar het meeste onbegrip is er omdat onze order niet als “eerste” worden verwerkt omdat er bij jullie een technische fout was en de klant nu de dupe is.
En daarbij geeft het toch wel een bittere smaal dat belsimpel wel al de telefoon kan leveren.

Ik wacht nog netjes af op een goeie oplossing van jullie kant.
Succes ....... ????????
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Top Serkan! Erg goed nieuws, zou top zijn als dat kan! Ik wacht af!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi Serkan,
Bedankt voor de info. Goed bezig. Goede communicatie is oh zo belangrijk. Ben erg benieuwd naar de nieuwe levertijden... Rond 10 uur uiteindelijk besteld op 27 okt. hmm spannend. Haha
Groeten,
Ruud.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Eindelijk heb ik het idee dat er iets gedaan word. Ik ben erg benieuwd.
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Dat is goed nieuws Serkan! Zou mooi zijn als de desbetreffende bestelling hersteld kan worden, maar dat hoor ik vast wel van jullie zodra daar meer over bekend is. Al met al een positief bericht ook m.b.t. de levertijden. We wachten het af! 🙂
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Serkan kijk dat is netjes!

Zojuist gebeld met afdeling verkoop en die bevestigde ook dat mijn bestelling terug is gezet 27 okt ipv 31 okt na fout met Las en Inkomsten toets.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
JaqSwarthoff... dat is goed nieuws! ???????? ...

Dit is een extra bevestiging dat jullie er echt druk mee bezig Serkan. Dat geeft weer wat meer vertrouwen. We wachten netjes af!

hoop dat het voor iedereen snel duidelijk gaat worden wat er gaat gebeuren met ieder zijn eigen order. Ga zo door met oplossen VF ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
JaqSwarthoff schreef:
@Serkan kijk dat is netjes!

Zojuist gebeld met afdeling verkoop en die bevestigde ook dat mijn bestelling terug is gezet 27 okt ipv 31 okt na fout met Las en Inkomsten toets.
Goed om te lezen JaqSwarthoff!

Hierbij wel even het dringende verzoek om niet allemaal te bellen hierover aangezien onze collega's deze aanpassing zelf niet kunnen doen. Dit is namelijk een ander proces waar ik z.s.m. op terug kom zodra ik meer weet.
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ok Serkan, ik/we hoor graag als ik wel wat moet doen.
Zakabizih

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Serkan bedankt voor de info
LadyLiberty

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
DeemiNicole Ik heb ook eerst bij belsimpel besteld en toen bij vf geannuleerd. En dat is goed gegaan.
LadyLiberty

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan Dank voor je bericht. Inmiddels heb ik mijn iPhone x ontvangen via belsimpel. Desalniettemin ben ik benieuwd wat vf gaat doen aan al deze ontevreden klanten. Keep us posted!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic