Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Wouto82

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben benieuwd wat ze hier mee gaan doen.. laat je het nog even weten? Thanks!
goudbezie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb op vrijdag 27-10 de nieuw iphone X via de Vodafone website besteld icm een abonnementsverlenging. Hier heb ik per e-mail ook diezelfde dag een bevestiging van gehad.
Op maandag 30-11 ontving ik een sms of ik wilde bellen want er waren nog wat vragen omtrent mijn bestelling. Dinsdag pas iemand aan de telefoon kunnen krijgen en toen bleek dat er bij mijn bestelling aan jullie kant iets was misgegaan en nu moest de order opnieuw gedaan worden. Hier heb ik woensdag 1-11 een bevestiging van gehad. Betekent dit nu ook dat voor mij de levertijd "besteld vanaf 28-10" voor geldt?
mistervis007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
goudbezie schreef:
Ik heb op vrijdag 27-10 de nieuw iphone X via de Vodafone website besteld icm een abonnementsverlenging. Hier heb ik per e-mail ook diezelfde dag een bevestiging van gehad.
Op maandag 30-11 ontving ik een sms of ik wilde bellen want er waren nog wat vragen omtrent mijn bestelling. Dinsdag pas iemand aan de telefoon kunnen krijgen en toen bleek dat er bij mijn bestelling aan jullie kant iets was misgegaan en nu moest de order opnieuw gedaan worden. Hier heb ik woensdag 1-11 een bevestiging van gehad. Betekent dit nu ook dat voor mij de levertijd "besteld vanaf 28-10" voor geldt?
Yep, helaas wel......
Dat is ook de reden waarom men zo boos is, door een fout van VF mag jij 4 weken langer wachten.....
s0kkie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom kan het via belsimpel zo snel maar niet via VF?
Ik heb de iPhone met Next besteld, kan ik dat ook via hun regelen?
Aysgxl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist me vf abo verlengd via belsimpel. Binnen 2-4 dagen wordt het afgeleverd:)
Sander19741

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op de site van Vodafone staat:
Apple iPhone X 64GB Space Grey Op voorraad De iPhone X stond voor korte tijd dat deze op voorraad was. Na een telefoontje aan de helpdesk bleek dit niet te kloppen. Op de site staat nu weer: langere levertijd.Serkan: wanneer wordt de volgende levering verwacht?
batu

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mooi, na gisteren verlengd te hebben via BelSimpel, kreeg ik zojuist bericht dat hij verstuurd is!
BossModra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als jullie hem nou allemaal cancellen en via Belsimpel bestellen heb ik hem mischien sneller binnen 😄

Maar nee, vind dit echt niet kunnen dat we zo om het tuintje worden geleid. Als er nou gewoon werd toegegeven dat ze fout zaten. Maar nee, zeggen dat aanpassingen op je bestelling geen effect hebben. En paar uur later via mail krijgen dat hij wel gecancelled is.
s0kkie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag me inderdaad af of deze annuleringen invloed hebben op de gemiddelde wachttijd 😛
Vind het echt raar dat het via andere wegen zo te verkrijgen is, maar VF (een grote speler) heeft niks op voorraad.
Mikeyyy

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb zojuist met VF gebeld. Zij krijgen morgen en vrijdag weer een lading binnen, de meeste mensen die op de 27e besteld hebben moeten als het goed is dan ook deze week de X in huis krijgen. Ben benieuwd
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
I’m just canceling my order and I’m happy that I do because vf said it’s can be until ended dec and I already order from belsimple.^^
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Mikeyyyen Serkan Nou, eerst zien, dan geloven. Als dat zo is, waarom communiceert Vodafone (Serkan) dat zelf niet dan? Scheelt een hoop zeurende klanten lijkt mij...
Ben wel benieuwd of het ook klopt...
nickven

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Het blijft wel angstvallig stil vanaf Vodafone zijde inderdaad? Hebben zich al een aardige hoeveelheid potentiële klanten gemeld met terechte klachten. Of denkt Vodafone daar anders over?
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net belsimpel gevraagd, hun levertijd is nu ook 3 weken
JesperS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag ook contact gehad met Vodafone. Mij werd verteld dat ze elke week een nieuwe levering krijgen.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Iets snap ik niet. Misschien kan Serkan of iemand anders deze beantwoorden. Als je nu bestelt op de apple webstie is de levertijd 3-4 weken. Waarom is het dan bij Vodafone zo dat als je zelfs eerder heb bestelt dat de wachttijd langer is, namelijk 4-8 weken? Kan iemand mij dit uitleggen?
Aysgxl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Levertijd belsimpel

In combinatie met een abonnement is de levertijd van deze telefoon afhankelijk van de gekozen provider.
Op voorraad: Voor 23.30 uur besteld,


morgen in huis
Telfort

2-4 werkdagen
KPN, T-Mobile, Vodafone

8 weken
Ben, hollandsnieuwe, Los toestel, Simyo, Tele2



04011988

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zelf hier ook een vreemde kennismaking bij VF. Ik kom van KPN en besloot vanwege Ziggo in huis over te stappen naar VF. Vrijdagochtend vroeg 27-10 9:05 heeft mijn vriendin voor mij ge-pre orderd, netjes een bevestiging ontvangen. Later ontving ik ook het contract en de leningovereenkomst voor het toestel.
Vervolgens kreeg ik 1 november een sms dat ik de telefoon die week geleverd zou krijgen. Prima zou je denken... op 2 november echt er een SMS met alleen de tekst. De informatie in vorig bericht blijkt onjuist. U krijgt van ons nieuwe informatie zodra die bekend is. Dus ja wtf, ik maar bellen met status order. Helaas, vanwege nr behoud is de portering blijven hangen en moeten we hem annuleren. Dus weer achter aan sluiten aub, oh en trouwens. Dat annuleren kunnen we niet zo goed dus dat duurt voor u 5 tot 10 werkdagen. Dan kan ik zelf weer opnieuw een order plaatsen. Al met al niet een hele fijne eerste kennismaking met VF/Ziggo. Overweeg nu de hele reutemeteut op te zeggen en ergens anders te gaan kijken.

2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
belsimpel 256GB iphone X levertijd

In combinatie met een abonnement is de levertijd van deze telefoon afhankelijk van de gekozen provider.
3 weken
KPN, T-Mobile, Telfort, Vodafone
8 weken
Ben, hollandsnieuwe, Los toestel, Simyo, Tele2
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Pij3 dat kunnen ze niet. Het is een grote puin hoop geworden met de iPhone X bij Vodafone.
Ze weten zelf niet meer hoe en wat. Iedere medewerker verteld iets anders.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic