Dabo schreef:Klopt, daar heb je helemaal gelijk in.
Iedereen was op hoogte,dat de leveringen wacht tijden zou opleveren. Dat kun je Vodafone niet kwalijk nemen...,ze kunnen niet iedereen gelijk bevoorraden..., dus heb geduld.
Voor je het weet ligt het pakketje bij je thuis...
lwlummen schreef:lwlummen Yes, inmiddels reactie. We zijn dit jaar begonnen met het versturen van de levertijden-sms'jes. Een aantal winkels doen hier ook aan mee waardoor het kan zijn dat je ook een sms krijgt. Daarnaast zullen de winkels 1 week voor de daadwerkelijke levering hun klanten informeren via sms.
En weet je al hoe je achter de bestelstatus van een in de VF winkel bestelde telefoon komt? 😉
Pij3 schreef:In dit geval geldt de besteldatum. Het kan verschillende redenen hebben waardoor je bestelling later pas is voltooid. Dit kan bijv. te maken hebben gehad met het ontbreken van de inkomens- en lastentoets gegevens of nummerbehoud verzoek wat nog niet was verwerkt etc.
@Serkan Ik zie nu in de mail dat daar als besteldatum 30-10 staat, dus aflgelopen maandag? Terwijl ik hem Vrijdag heb bestelt?
mboomsma schreef:mboomsma de verwachte levertijden gelden vanaf de leverdatum. Dus vanaf vandaag.
Het is mij niet geheel duidelijk of de levertijd ingaat op de besteldatum of op de datum vanaf wanneer de iPhone X leverbaar was (3 nov). Dat scheelt namelijk op zichzelf al een week als je zoals ik op 27 oktober je pre-order geplaatst hebt.
immink94 schreef:Ik begrijp heel goed dat dit uiterst vervelend is. Maar onze collega's doen echt hun best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Daarom ga ik er vanuit dat dit gecommuniceerd is met de wetenschap van ''toen''. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend, maar ik hoop in ieder geval dat we z.s.m. iedereen (weer) blij kunnen maken.
bij het bkr verhaal werd tegen mij ook nog gelogen dat de bestelling bleef staan
GeorgeHovhan schreef:Voor zover mogelijk hebben we dat echt geprobeerd en nog steeds. Desondanks bedankt voor je feedback GeorgeHovhan.
Ben ik het zeker met je eens, maar dan moet er ook een neutraal antwoord gegeven worden i.p.v. verwachtingen kweken, daardoor ontstaan er boze/gefrustreerde klanten. Eerlijkheid wordt door iedereen gewaardeerd en dat de levering gelimiteerd is moeten we allemaal accepteren, daar veranderen we niks aan.
Ruud001 schreef:Dat is vrij simpel uit te leggen Ruud001
@Serkan, Levertijd iPhone X 256GB SG 1-4 weken. Kijk je nu op de "nieuwe" lijst, 2-4 weken. Hoe kan dit soort dingen nou eigenlijk? Er kan nog een hoop verbeterd worden bij Vodafone.
En wij als klanten zijn de dupe. Dus Vodafone, AAN HET WERK ERMEE!
Groeten en goed weekend allen, ook zonder X.
immink94 schreef:Bedankt voor het melden immink94. Maar ik zie op dit moment ''langere levertijd'' staan?
@Serkan op de vodafone shop wordt nu aangegeven dat de iphone x 64 space gray op voorraad is? vind ik een beetje raar aangezien ik die ook ge pre-orderd heb en nu op backorder sta. https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/pakket/iphone-x-64-gb-space-grey/?package_id=null
MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE Immink
Ja zag ik zojuist ook, ik meteen bellen met Vodafone, geen doorkomen aan, uiteindelijk iemand aan de lijn die verbind mij door naar andere afdeling, sta nu reeds 23 min in de wacht. En op eens is de status van de voorraad online nu aangepast, niet meer op voorraad :-(, lkkr dit
MagnificentDPE schreef:Nee zo zit het niet in elkaar. Het kunnen verschillende redenen zijn dat het nog niet was bijgewerkt, maar toen er net ''voorraad'' stond was de voorraad niet anders dan nu. Wellicht was het een fout of had het een andere reden. Het is nu in ieder geval aangepast. Bedankt voor het doorgeven.
@Serkan Dat kan ik mij voorstellen, maar als deze zojuist nog op voorraad was dan lijkt het mij l;ogisch dat de mensen die hem al besteld hebben ook gewoon snel krijgen? Anders zou de voorraad online er toch nu ook niet zijn. Dan is d voorraad zojuist opgegaan, maar hoe zit het dan met de reeds bestelde?
Kan mijn orderstatus ook niet checken site plat 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.