lwlummen schreef:Hier komt ik nog op terug!
@Serkan, Hoe kom ik er achter wat de verwachte levertijd is als ik een pre-order van alleen de telefoon heb gedaan een VF winkel? Ik heb verder geen bevestigingsmail of iets gehad, slechts een bevestiging van de pre-order op papier. Een VF winkel kan je niet bellen helaas namelijk
Mikeyyy schreef:Dat is natuurlijk niet hoe het hoort Mikeyyy. Het is vreemd dat je nog niets hebt ontvangen. Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen hebben we iedereen zo goed mogelijk geprobeerd te informeren via sms/e-mail. Zo te lezen is dat in jouw geval niet goed is gegaan. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's van de orderafdeling om dit na te laten kijken.
Wat mij enorm frustreert is dat er geen enkele wijze van communicatie van Vodafone naar mij toe is geweest betreft mijn bestelling. Geen email, geen smsje, helemaal niets. Ook mijn status blijft maar op hetzelfde staan, namelijk: Status ontvangen. Ik weet niet wat ik kan verwachten en dat is frustrerend, ik begrijp dan ook niet dat er niet ff gecommuniceerd wordt dat ik mijn X later ontvang. Maar het ergste vindt ik nog dat in mijn geval de verkoper van Vodafone (Telefonisch) mij heeft gezegd dat er zat op voorraad zijn en ik mij geen zorgen hoeft te maken gezien ik nog redelijk op tijd besteld heb. Nu vis ik alsnog achter het net. Ik heb het gevoel gekregen dat ik onjuiste informatie verkregen heb, met het doel om mij over de streep te trekken met een abonnement. Ik heb 4 zakelijke abonnementen bij Vodafone en 2 prive.
Gezien ik al heel lang klant ben van Vodafone en in de toekomst van plan ben meerdere zakelijke abonnementen af te sluiten, heb ik het voor elkaar gekregen om een gratis hoesje erbij te krijgen. Echter werd mij medegedeeld dat alle hoesjes voor de X uitverkocht waren en hij alleen een hoesje erbij kon doen op moment van afsluiting contract. Dus helaas. Nu keek ik na het gesprek op de Vodafone website en tot mijn verbazing zijn alle hoesjes op voorraad en direct leverbaar.
Ik ben eerlijk.. als ik zo voor de gek wordt gehouden, dan denk ik dat ik toch mijn toekomstige abonnementen niet bij Vodafone ga afsluiten en verlengen.
Floris44 schreef:De levertijden pagina wordt momenteel bijgewerkt. Kan elk moment online komen. Vanaf 15:30 gaat de pagina online.
@Serkan ben wel benieuwd naar de levertijden nu. Ik heb om vrijdag 27-10 9:14 besteld en ook later maandag het BKR telefoontje gehad. Verder geen nieuws meer ontvangen behalve de Jammer SMS.
Bij belsimpel bijvoorbeeld zijn alle losse toestellen uitverkocht(levertijd 6-8 weken). Wanneer je nu via Belsimpel een abonnement afsluit met Vodafone geven ze een levertijd van 5-7 werkdagen. Deze toestellen worden dus door Vodafone geleverd via Belsimpel aan de klant.
Betekend dit dan ook dat wij de telefoon eind volgende week kunnen verwachten?
ciphone schreef:Dat klopt inderdaad. Zodra we een verwachte levertijd voor jou bestelling hebben krijg je een sms hierover.
@Serkan
Fijn dat jij hier bent om onze vragen te beantwoorden!
Ik heb vrijdag om 9.00 uur gebeld en verlengd met een iPhoneX 64SG. 's Middags sms ontvangen en teruggebeld omtrent BRK fout vanuit VF. Daarna bevestiging en contract ontvangen via e-mail.
Sinds vrijdagmiddag heb ik niets meer gehoord, ook geen sms-jes.
Klopt het dat niet iedereen een sms heeft gekregen? En wanneer kan ik meer informatie verwachten?
JaqSwarthoff schreef:Dat probleem heb ik dus ook! Wel een flinke range trouwens, 4-8 weken. Hopen op 4 weken dan maar. Wat wel gek is dat apple op de website maximaal 4 weken levertijd heeft. Serkan, ik neem aan dat 4-8 weken erg ruim gerekend is dus? (besteld 27-10, geannuleerd door BKR gedoe, besteldatum 30-10 in mail)
@Serkan
Super dus door de fout van Vodafone ivm BKR verhaal 4 tot 6 weken levertijd!
Niet om het een of ander maar dat kan toch niet! Wat wordt onze compensatie? want mijn nieuwe contract ging al wel 31-10-2017 in.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.