Quickzz

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering toestel

Hallo!

Gisteren heb ik mijn bestaande abbonement met twee jaar verlengt. Het betreft dit abbonement: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/10544/5713

Nou heb ik echter geen Track & Trace code gekregen, ook kreeg ik eerst de orderbevestiging niet doordat er geen e-mail adres was ingevuld bij het verleng-scherm (dom dom dom...)

Hoe kan ik hier alsnog achter komen? Het toestel zou met 2 werkdagen geleverd worden, dit houdt dus in dat hij morgen op zijn vroegst kan komen.

I.v.m. werk volg ik graag het toestel om enig indicatie te ontvangen wanneer ik het toestel thuis kan verwachten.

Ik hoor het graag.

Mvg.

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Quickzz

Neem voor deze vraag even contact op met onze Friends&Family klantenservice (het nummer staat op de link die je hebt doorgegeven). Het forum is bedoeld voor algemene tips en tricks. Deze vraag kan niet door andere forumgebruikers worden beantwoord dus deze hoort ook niet thuis op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic