veere

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Levering iphone 11

Hoi, 

Ik heb vandaag officieel 7 dagen geleden mijn telefoon besteld(5 werkdagen). Ik heb ervoor gekozen om hem in de winkel te laten leveren. Wanneer komt die ongeveer? Hebben jullie er meer informatie over? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @veere 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is vervelend. Als je een nieuw toestel wil dan wil je hem ook gelijk hebben. Stond er bij het bestellen geen informatie dat deze is uitverkocht? Op deze pagina kan je alles vinden over de levertijden. 

Wil je meer weten over de levering, de status online checken of je bestelling annuleren? Op onze supportpagina vind je alle informatie. Lees hier alles over op deze pagina. Ik hoop dat die snel je kant op komt en er komen hier ook medewerkers online die eventueel met je mee kunnen kijken. Als je dat wil, wacht dan even en ze helpen je. Vul dan bij je profielinstellingen wel alvast je gegevens in, dan kunnen ze direct aan de slag 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @veere 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is vervelend. Als je een nieuw toestel wil dan wil je hem ook gelijk hebben. Stond er bij het bestellen geen informatie dat deze is uitverkocht? Op deze pagina kan je alles vinden over de levertijden. 

Wil je meer weten over de levering, de status online checken of je bestelling annuleren? Op onze supportpagina vind je alle informatie. Lees hier alles over op deze pagina. Ik hoop dat die snel je kant op komt en er komen hier ook medewerkers online die eventueel met je mee kunnen kijken. Als je dat wil, wacht dan even en ze helpen je. Vul dan bij je profielinstellingen wel alvast je gegevens in, dan kunnen ze direct aan de slag 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic