Ellen Spaans wrote:
Het is idd vervelend als je denkt dat je eind week 44 je tel krijgt.
maar wat nog vervelender is dat je elke x een ander antwoord krijgt of ze komen dinsdag of vrijdag. Dan weet je als klant niet meer waar je aan toe bent.
Klopt helemaal. Net zo vervelend als een winkel me zegt dat mijn bestelling de volgende dag binnen komt en dat ik dan een dag later bericht krijg dat PostNL het te druk heeft en daardoor het nog niet heeft kunnen ophalen en niet kan bezorgen. Dan nog eens 1 week zit te wachten tot je het hebt en ik eigenlijk gewoon naar de winkel had kunnen lopen om het daar direct te kopen.
Ook daar heeft Vodafone nu naar van. Die moeten ook maar wachten op hun bestelling bij Apple. En dan moet het nog verwerkt worden en dan krijgen we het probleem met bezorgen. Tijdens de Corona is dat echt het grootste probleem! PostNL zegt nu al, als je Sinterklaas of kerst spullen wil bestellen, doe dat nu dan alvast, dan heb je het op tijd.
Dus ook Vodafone kan op het moment geen duidelijk antwoord geven. Hoe vervelend het ook is. Denk er bij, als je hem eenmaal hebt dan heb je veel plezier ??