Hallo allemaal,
24 januari j.l. heb ik mijn abonnement verlengd en heb voor de Sony Xperia Z3 Compact met een Smart 700 bundel gekozen. Ik heb gelijk op de datum voor 4 maanden van het einde van mijn abonnement verlengd, omdat mijn toestel kapot is. Begin vorige week merkte ik bij de orderstatus dat het toestel nog niet was verzonden, dus heb ik gebeld en daar kwam niet veel uit. Meer dat ik geduld moet hebben. Later in de week heb ik weer gebeld omdat de status nog steeds niet was veranderd. De medewerker zei toen dat het toestel klaar lag voor verzending in het magazijn en dat PostNl hem alleen nog maar op hoefde te halen. Tot op de dag van vandaag is hij nog steeds niet verzonden, dus ik ging vandaag weer bellen. Het blijkt dus dat het toestel helemaal niet klaar lag voor verzending en dat het toestel niet eens in het magazijn was. Sony heeft de afgelopen tijd blijkbaar helemaal niet geleverd aan Vodafone. De medewerker vandaag is heel eerlijk geweest en hij zei ook dat hij echt niet kon zeggen wanneer het toestel wel geleverd kan worden. Hij heeft mij geadviseerd om a.s. vrijdag weer te bellen om de status op te vragen.
Ik vind het heel raar dat de andere medewerken mij foutieve informatie doorgeeft, want daar heb ik helemaal niets aan. Verder zie ik op de site dit staan: ''Online en telefonische bestellingen kun je binnen 14 dagen na datum van aankoop terugsturen. Heb je het in een winkel gekocht, ga dan binnen 48 uur terug met je aankoop.''
Betekent dit dat ik het toestel niet meer terug kan sturen, omdat ik hem niet binnen 2 weken na aankoop heb ontvangen?
Mvg,
Glenn