Masmas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Samsung Galaxy Ace, wanneer?

Vorige maand abonnement verengd incl toestel Samsung Galaxy Ace. Toestel zou binnen 10 dagen worden afgeleverd. Inmiddels is het nieuwe abonnement wel ingegaan maar nog geen toestel. We betalen nu wel voor internet maar dat kunnen we nu niet omdat we geen toestel hebben. Vanuit Vodafone geen reactie Vernomen over een latere levering.

Ook geen reactie via de mail van klantenservice. Deze zouden toch binnen 2 werkdagen reageren.....

4 Reacties 4
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Masmas, vervelend dat je toestel nog niet is geleverd. Bij een verlenging zetten wij het oude abonnement meteen om zodat je gebruik kunt maken van de nieuwe diensten. Heb je wel een orderbevestiging gekregen? Hoe heb je het toestel besteld? Groeten, Bruce
Emmy1961

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met mij precies hetzelfde. Ik heb ook een Samsung besteld maar dan de S 2. De een zegt dat Samsung nog geen toestellen heeft geleverd en de andere zei vandaag dat mijn toestel al verzonden was. Erg vervelend en super onduidelijk. Daarnaast is het ook raar dat nieuwe klanten altijd voorrang krijgen op de trouwe vaste klanten. Dacht dat ze daar wat zuiniger en beter mee om zouden gaan.
Nieuwe klanten worden van te voren op de hoogte gesteld maar bij verlengen komen ze voorrijden zonder bericht. Vreemde toestand.
Hoop dat jij snel je toestel krijgt. Misschien ik dan ook!!!

kreefi3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 

Ik ben ook twee weken geleden telefonisch tot een overeenkomt gekomen en ik ben overgestapt van prepaid naar een abonnement met een nieuw toestel: de Samsung Galaxy Ace. 
De simkaart heb ik inmiddels al ruim een week in huis, maar de telefoon laat behoorlijk lang op zich wachten. 
Hoewel ik een dikke week geleden al een mail kreeg met de informatie dat het contract goedgekeurd was en mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd zou worden, is dit tot op heden nog niet gebeurd. 
Er heeft geen koerier contact met me opgenomen en Vodafone heeft me ook niks laten weten over eventuele vertraging. 
Heel erg vervelend allemaal!!! 

Gr. Laura. 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
kreefi3 schreef:
Hallo,

Ik ben ook twee weken geleden telefonisch tot een overeenkomt gekomen en ik ben overgestapt van prepaid naar een abonnement met een nieuw toestel: de Samsung Galaxy Ace.
De simkaart heb ik inmiddels al ruim een week in huis, maar de telefoon laat behoorlijk lang op zich wachten.
Hoewel ik een dikke week geleden al een mail kreeg met de informatie dat het contract goedgekeurd was en mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd zou worden, is dit tot op heden nog niet gebeurd.
Er heeft geen koerier contact met me opgenomen en Vodafone heeft me ook niks laten weten over eventuele vertraging.
Heel erg vervelend allemaal!!!

Gr. Laura.
Hoi kreefi3, welkom op ons forum. Ik adviseer je om met onze telefonische klantenservice contact op te nemen. Hier op het forum kan ik je helaas niet om verdere gegevens vragen. Mijn Collega's kunnen dit wel. Ik weet zeker dat er een verklaring voor is waarom je telefoon nog niet geleverd is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic