Zeer ontevreden met Vodafone. Vrijdag 15 september om 14u klaar zitten om te pre-orderen, gaat er bij Vodafone iets mis zodat mijn bestelling pas in de avond binnen komt. Ik zou uiterlijk 27 september een bericht krijgen over levering, die kwam maar niet en ook geen bericht van ‘sorry we kunnen niet leveren’. Weer gebeld, en weer wordt gezegd ‘wacht tot einde van de week’. Meerdere keren gebeld en steeds krijg ik een ander antwoord. Vorige week donderdag zei iemand van de klantenservice nog dat ik het toestel zou krijgen zaterdag of maandag (vandaag) maar geen bericht over levering. Weer gebeld, en weer wordt er gezegd ‘wacht tot einde van de week’. Eerst staat er op de site van Vodafone als je besteld had op 15 september het 2-3 weken levertijd zou zijn, daarna 3-4 weken en nu wordt het 4-6 weken. Als ze vantevoren aangeven wanneer ik het toestel krijg vind ik het geen probleem om te wachten, nu word je steeds teleurgesteld omdat ze wel roepen ‘einde van de week’ en neemt de irritatie maar toe. Is er hier iemand die me wel een leverdatum kan aangeven?