bertdtc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Huawei p30 pro 128gb black

Wanneer gaat dit toestel uitgeleverd worden? Gisteren bevestigd dat ze vandaag werden uitgeleverd aan de postnl maar vandaag alleen een sumier bericht over vertraagde levering.
44 Reacties 44
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heel veel plezier ermee vderLinden 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
vderLinden wrote:
Ik heb zojuist mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal in ontvangst mogen nemen. Op 29 maart besteld. Echter is pas op 3 april de bestelling bevestigd. Mijn initiële order was niet goed opgeslagen ofzo.

Uiteraard geweldig nieuws en veel plezier! 🙂
Samanthaaxc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik vind het echt ontzettend slecht dat je door zo'n groot bedrijf als Vodafone niet op de hoogte wordt gehouden van de levering van de telefoon. Mijn bestelling staat nog steeds op 'ontvangen' en als ik klantenservice bel krijg ik een chagrijnige medewerker aan de telefoon die me vraagt deze week nog geduldig af te wachten. Nou ondertussen is het alweer vrijdag en staat mijn levering nog steeds op 'ontvangen' ..

Altijd tevreden over Vodafone maar dit is de laatste keer dat ik een telefoon bij jullie heb besteld..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt Samanthaaxc
Namens Vodafone mijn excuses. Het is niet de bedoeling dat je chagrijnig te woord wordt gestaan.
Sommige Huwai Pro toestellen zijn al uitgestuurd. Welke variant heb je besteld? De verwachting is dat de meeste varianten worden volgende week op volgorde van bestelling uitgestuurd.
Samanthaaxc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Ik heb de Aurora 128 GB besteld op 1 april. En er zijn me ook al een paar keer "valse beloftes" gedaan door te zeggen dat ie bepaalde dagen mijn kant op zou komen en nu is het dus weer een week later..
Je wordt gewoon blij gemaakt door de klantenservice met een dode mus. En als ik zelf niet informatie was gaan zoeken had ik die ook niet van jullie gekregen. En dat vind ik zo jammer.
Maar goed, ik hoop echt dat de telefoon volgende week komt..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is een schatting dat deze volgende week wordt uitgestuurd. Ik kan daar helaas geen belofte indoen. Ik kan mij voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt door de valse beloftes. Dit hadden de collega's moeten voorkomen. Ik zal dit ook intern aankaarten. Zodat hier opgelet wordt. Nogmaals mijn excuses Samanthaaxc
tilburg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abbonement verlengt met de Huawai mate 30 pro, maar de levertijd zou 3 weken zijn. Gisteren bij KPN het toetstel bestelt en vandaag binnen gekomen. Ga geen drie weken wachten op een toestel. Zeer slordig dit van Vodafone!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi tilburg
Ik begrijp dat je het heel slordig vind maar Vodafone is ook afhankelijk van de leveringen die ze krijgen van Huawei. Misschien heeft KPN er minder verkocht dan Vodafone en daarom over en kunnen ze deze sneller uitleveren. Of Vodafone heeft er niet voldoende van ingekocht, dat kan ook.

Het is altijd lastig om hier een antwoord op te geven. Mocht je je bestellingen niet meer willen, vergeet deze dan niet te annuleren. Straks zit je met twee van die toestellen in huis 😉

Fijn weekend en veel plezier met je Huawei toestel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
bertdtc via de community hebben wij geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen. Daarvoor mag gebeld worden met mijn collega's via 0800-0560.
Karta

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog steeds in afwachting van de P30PRO BLACK 256GB. Bij een concurrerende provider lees ik iets over uitlevering vanaf 8mei? Enig idee wanneer ik deze via Vodafone mag verwachten? De Pre-order actie is inmiddels een back-order actie geworden.. hopen dat op tijd registreren voor de Sonos ONE+Charger überhaupt nog wel gaat lukken.

Wat als dit niet zo is? Verlengt Huawei dan het inschrijf-termijn? Mogen klanten nu verwachten dat accountmanagers bij Vodafone hier met Huawei een oplossing voor gaan vinden?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Karta
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community hebben wij geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen. Daarvoor mag gebeld worden met Vodafone klantenservice via 0800-0560 of je kan een chat starten en daar de vraag stellen of ze kunnen inzien wanneer je toestel uitgeleverd gaat worden.
Karta

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Karta
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community hebben wij geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen. Daarvoor mag gebeld worden met Vodafone klantenservice via 0800-0560 of je kan een chat starten en daar de vraag stellen of ze kunnen inzien wanneer je toestel uitgeleverd gaat worden.


Jammer dat jullie collega's achter de chat in principe helemaal niets anders kunnen doen dan excuses aanbieden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Nou Karta, het zijn mijn collega's niet hoor. Ik ben ook maar een Vodafone klant :stuck_out_tongue_winking_eye:
En ik begrijp dat ze alleen hun excuus kunnen aanbieden want ze kunnen er ook niets aan doen. Waarom het allemaal zo lang duurt en hoe het nu in elkaar zit, dat weten ze daar ook niet en is het dus afwachten wat men van van management te horen krijgt.

Het is natuurlijk erg lastig 😞
Kroepoekje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben ook nog steeds in afwachting van de Huawei P30 Pro black 256 gb?. Vandaag gebeld maar je krijgt elke keer iets anders te horen over de uitlevering. Zo zou die volgens de ene medewerker deze week moeten komen, volgens de andere kunnen ze niks zeggen en weer een andere medewerker zegt over 2 a 3 weken. Heel vervelend dit. Waarom een pre order doen als je dan als nog zo lang moet wachten. Ik vind wel dat hier iets tegenover mag staan en hoop idd nog mee te kunnen doen met de actie van de speaker en oplader.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Kroepoekje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nooit een pre order van een iPhone meegemaakt zeker?
Dat kan nog wel wat erger hoor 😉

Als je toch je Huawei hebt gekocht in de Pre Order periode, dan kan je gewoon meedoen aan de actie. De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de pre-order periode, dus eerder dan 7 april al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Sonos One en Huawei Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden).

Meer info en aanmelding voor deze, zie: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Algemene voorwaarden zie:
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/promo-elle-vogue/files/actievoorwaarden-pre-order-huawei-p30pro-revised.pdf

Registratie is mogelijk tot en met 31 mei 2019, volgens de voorwaarden. Nou, dan heb jij je toestel al wel binnen hoor :wink::sunglasses:. Registraties die na 
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Je hebt nog wel even de tijd.
Kroepoekje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:
Hoi Kroepoekje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nooit een pre order van een iPhone meegemaakt zeker?
Dat kan nog wel wat erger hoor 😉

Als je toch je Huawei hebt gekocht in de Pre Order periode, dan kan je gewoon meedoen aan de actie. De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de pre-order periode, dus eerder dan 7 april al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Sonos One en Huawei Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden).

Meer info en aanmelding voor deze, zie: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Algemene voorwaarden zie:https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/promo-elle-vogue/files/actievoorwaarden-pre-order-huawei-p30pro-revised.pdf

Registratie is mogelijk tot en met 31 mei 2019, volgens de voorwaarden. Nou, dan heb jij je toestel al wel binnen hoor :wink::sunglasses:. Registraties die na 31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Je hebt nog wel even de tijd.

Nog erger ?.

Maar thnx voor de info over de speaker actie. Mij is verteld door Vodafone dat je kon registreren tot 7 mei ?. (Dat bedoel ik dus met elke keer andere info van hun uit)

Maar dankzij jou antwoord ben ik weer iets wijzer ???
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Kroepoekje wrote:
Maar thnx voor de info over de speaker actie. Mij is verteld door Vodafone dat je kon registreren tot 7 mei ?. (Dat bedoel ik dus met elke keer andere info van hun uit)

Maar dankzij jou antwoord ben ik weer iets wijzer ???

Graag gedaan Kroepoekje :wink:
Ik help graag andere Vodafone gebruikers, ook al kan het niet altijd, maar veel info kan ik gelukkig wel verstrekken. Duim met je mee dat die snel binnen komt :smiley:
Karta

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Karta wrote:
Nog steeds in afwachting van de P30PRO BLACK 256GB. Bij een concurrerende provider lees ik iets over uitlevering vanaf 8mei? Enig idee wanneer ik deze via Vodafone mag verwachten? De Pre-order actie is inmiddels een back-order actie geworden.. hopen dat op tijd registreren voor de Sonos ONE+Charger überhaupt nog wel gaat lukken.

Wat als dit niet zo is? Verlengt Huawei dan het inschrijf-termijn? Mogen klanten nu verwachten dat accountmanagers bij Vodafone hier met Huawei een oplossing voor gaan vinden?


En we wachten nog steeds ...

-_-
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Karta
Volg eens deze topic, dan ben je iets meer op de hoogte:
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/wanneer-wordt-de-p30-pro-geleverd-pre-order-298764/index2.html#post314210
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb jullie feedback over de levering intern aangekaart. Hopelijk wordt het proces van bestellen tot aan de levering aangepast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic