Ik heb veel aan de telefoon gehangen met Vodafone, ik heb het zelfde probleem en mij vertelden ze dat ze in eerste instantie leveringsproblemen hadden omdat ze hun distributiecentrum verhuisd hebben. Vervolgens hoorde ik ook dat de HTC HD2 nogal in trek is en slecht leverbaar is. Vanaf 9 maart zou hij weer leverbaar moeten zijn. Ook heb ik nagedacht over het cancelen van mijn bestelling maar dit kon niet meer. Dat kan slechts binnen een week na het aanvragen en ik heb hem ook al in januari besteld. Het enige wat je kan doen is de telefoon niet aannemen wanneer hij geleverd wordt, hiermee cancel je de bestelling en in mijn geval de verlenging ook. Het is schijt irritant dat het zo lang duurt want ik betaal inmiddels wel een 2 maanden al een veel duurder abonnement en ze hebben het al twee keer gepresteerd een verkeerd abonnement af te sluiten. Twee keer op rij hebben ze me 'BlackBerry internet' gegeven... Terwijl ik een HTC heb besteld, erg snugger zijn ze niet. Daarnaast ben ik omdat ik geprobeerd heb dit te wijzigen mijn bonussen van 6 maanden halve abonnement kosten en 8 maanden halve internet kosten kwijt.Ik ben altijd zeer tevreden geweest met Vodafone maar dit is echt belachelijk.Groetjes, Laurens.