Sandra70

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Htc Hd2

Heb in januari een HTC HD2 besteld, maar ik heb het toestel nog steeds niet binnen. Ook krijg ik geen te verwachten leverdatum op van Vodafone. Ben zeer teleurgesteld in de service. Ik overweeg om de order te cancellen en het toestel te bestellen via een andere operator. Heeft iemand advies voor mij?
5 Reacties 5
Inka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een hele tijd geleden mijn abonnement verlengt en toen is mij toegezegd dat ik binnen 10 werkdagen de HTC HD2 zou ontvangen. Nou nooit een keer dus ... ik ben nog steeds afwachtende, maar ook ik vraag me ondertussen af of ik het geheel niet moet cancellen.

Groeten Inka
Gebruiker2668

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb veel aan de telefoon gehangen met Vodafone, ik heb het zelfde probleem en mij vertelden ze dat ze in eerste instantie leveringsproblemen hadden omdat ze hun distributiecentrum verhuisd hebben. Vervolgens hoorde ik ook dat de HTC HD2 nogal in trek is en slecht leverbaar is. Vanaf 9 maart zou hij weer leverbaar moeten zijn. Ook heb ik nagedacht over het cancelen van mijn bestelling maar dit kon niet meer. Dat kan slechts binnen een week na het aanvragen en ik heb hem ook al in januari besteld. Het enige wat je kan doen is de telefoon niet aannemen wanneer hij geleverd wordt, hiermee cancel je de bestelling en in mijn geval de verlenging ook. Het is schijt irritant dat het zo lang duurt want ik betaal inmiddels wel een 2 maanden al een veel duurder abonnement en ze hebben het al twee keer gepresteerd een verkeerd abonnement af te sluiten. Twee keer op rij hebben ze me 'BlackBerry internet' gegeven... Terwijl ik een HTC heb besteld, erg snugger zijn ze niet. Daarnaast ben ik omdat ik geprobeerd heb dit te wijzigen mijn bonussen van 6 maanden halve abonnement kosten en 8 maanden halve internet kosten kwijt.Ik ben altijd zeer tevreden geweest met Vodafone maar dit is echt belachelijk.Groetjes, Laurens.
Peter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wacht ook al heel erg lang, sinds half januari al. Echt slecht van Vodafone dat ze niet kunnen voldoen aan de vraag. Ook raar dat ze niks op hun site vermelden over de voorraadstatus. Afgelopen zaterdag heb ik ( alweer) contact opgenomen met de klantenservice en die zei dat de telefoons waren ontvangen en dat de telefoons vanaf 9 maart worden verzonden. Nu maar hopen dat het ook echt gebeurt en dat we niet nog langer moeten wachten.
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ANNULEREN !!! Vodafone heeft namelijk nog geen upgrades voor hun branded HTC HD2, terwijl HTC zelf er al 2 heeft uitgebracht. Vraag in ieder geval of je een Unbranded toestel krijgt, probeer het anders eens via een andere winkel (PDAshop of Typhone ofzo). Maar zorg ervoor dat je een Unbranded toestel krijgt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Sandra70,

Allereerst welkom op het forum, ik heb het je topic over levertijd van de HTC HD2 verwijderd omdat het forum bedoeld is voor technische vragen zoals vermeld staat in de voorwaarden en regels.

Voor deze vraag kun je altijd contact opnemen met onze verkoopafdeling via 0800 0560.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic