Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes

Lentekriebels!

http://voda.fo/ne/rkx6y Hoor je de vogels al fluiten? Zie je de bloemen al opkomen? Wij wel. We doen er hier in elk geval heel hard ons best voor. 😉 We willen je daarom ook graag blij maken met een extraatje! Op de eerste lentedag krijg je onbeperkt mobiele data in heel Nederland. Dat is op 20 maart van 00.00 tot 23:59 uur. Helemaal gratis en je hoeft er niets voor te doen. Alle informatie over die actie vind je hier.

Daarnaast hebben we ook een aantal kaartjes verstuurd over deze actie. Die kaartjes zijn speciale kaartjes. Je kunt hiermee namelijk je eigen bos bloemen kweken, voor jezelf, je vrouw, vriendin, vriend of man. Wat is nou leuker dan op deze manier de lente te beginnen?

Hieronder zie je een voorbeeld van het kaartje:



Hoe kweek je deze bloemen nou precies?
1. Leg het kaartje op de aarde in een bloempot of in je tuin.
2. Gooi wat aarde op het papier en maak het iedere dag vochtig
3. Na ruim een week zie je de eerste zaadjes ontkiemen
4. Verzorg je het kaartje goed? Dan staat hij binnen de kortste keren vol kleurige bloemen




Wij zijn op kantoor ook een klein wedstrijdje begonnen om onze groene vingers te testen. Wie zou nu het eerste een groen sprietje zien en wie maakt er droogbloemen van? We zijn ook echt ontzettend benieuwd naar jullie resultaten! :DHeb jij een kaartje van ons gekregen? Laat dan hier het resultaat zien.

Daarnaast mag je dit natuurlijk ook met ons via Twitter delen: #lentekriebels.
36 Reacties 36
Anonymous
Niet van toepassing
Leuke actie!!!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
vandaag een pakketje gehad van het vodafone forum crew met het kaartje om je eigen bloemen te kweken en er zat ook een selfie stick bij 🙂 🙂 thnx vodafone ben er blij mee en uiteraard plaats ik een foto zodra de eerste steeltjes eruit komen 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Same here, Super leuke verrassing! :S
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ja idd vond het ook een super leuke verassing 🙂
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
We verwachten natuurlijk wel foto's heren 😉
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
komt goed zodra er wat zichtbaar is plaats ik een foto hahaha
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment nog niks te zien......
Desiree-
topicstarter
Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej @patjuhw en @Steven- hoe staat het inmiddels met jullie bloemetjes? Hier beginnen de groene sprietjes al de kop op te steken ondanks het tekort aan groene vingers op de afdeling.
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment 2 kleine groene sprietjes......ik wacht nog met spanning af 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Even een update vanaf kantoor. Sommige groepjes blijken ontzettend groene vingers te hebben. Door gebruik van oma's trucjes (het toevoegen van koffiedik aan de aarde) en het opleuken van de bloempot met gevonden voorwerpen, begint er langzaam wat leven in de brouwerij te komen. Als we team Paars moeten geloven, waren de plantjes bij het nemen van deze foto net gesnoeid....



Ook de plantjes van onze Vodafone Thuis moderators komen tot leven, en worden liefkozend Gerda genoemd



Helaas blijkt niet iedereen groene vingers te hebben. Ironisch genoeg ligt het plantje van team Groen er een beetje triestig bij. En laat dat nou net mijn team zijn 😛 Teamgenoten, ik had jullie gewaarschuwd!



Hoe staat het met jullie plantjes? Is er al een teken van leven zichtbaar?
Anonymous
Niet van toepassing
Mijn potje ziet er een beetje als team groen eruit, echter geef ik iedere ochtend een beetje water tenzij de aarde vochtig genoeg is. Tevens praat ik tegen ze aangezien ze zeggen dat dit helpt #crazy
Maar ook ik heb blijkbaar geen groene vingers. Ik zal nog geduldig afwachten en niet de moed verliezen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
hier ook nog niet veel te zien al moet ik toegeven dat ik dus totaal geen groene vingers heb hahaha
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Het Vodafone Thuis stekkie is still growing strong! Ben benieuwd wie de eerste bloemen gaat krijgen. 😄
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ik denk ik nu al beantwoorden haha 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Mijne ging er vorige week in (erg druk de laatste tijd) maar had even de tijd voor het Vodafone doe het zelf kaartje lol. Tot nu toe geen voortgang, hmmm. Ik ga het bijhouden.
Desiree-
topicstarter
Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
, , , we zijn erg benieuwd naar jullie plantjes! Inmiddels zal er vast toch wel een groen sprietje boven de grond komen? 😄
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
sorry maar ik heb er dus helaas niet meer na om gekeken kwam van alles tussen en vooral heel erg druk met werken en darten hahaha
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Desiree-

Ik vind het erg leuk om te zien dat er nu zoveel aandacht aan de leden van het forum wordt besteed.

Vroeger werd dat een stuk minder, wat de reden was dat ik weer terug mijn hol in kroop. Maar zie weer volop reden om weer actief te gaan worden 🙂

Desiree-
topicstarter
Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
patjuhw ja... wat is dat nou? Zo werkt het niet hè! 😉 Wat leuk trouwens dat je dart. Doe je dat op hoog niveau? Ik mag meestal blij zijn als ik het bord raak, haha!

NetwerkFreak bedankt voor het compliment! 🙂 We doen ons uiterste best om het forum zo actief en leuk mogelijk te houden. Waar je tips hebt, geef je die ook. Helemaal super! Zo kunnen we het forum ook blijven verbeteren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic