RonBeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lastig gevallen

Ik word al een tijdje lastig gevallen door iemand. Dit nummer heb ik geblokkeerd, maar diegene blijft toch bellen. Ik heb gekeken op wie belt mij en daar staan ook allemaal negatieve berichten. Kan een provider niets ondernemen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi RonBeek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt dit melden op de volgende pagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Maak op die pagina een melding en dan kan Vodafone kijken of ze er iets aan kunnen doen. Eventueel kan je nog een bericht sturen naar Vodafone via Facebook of Twitter. Maar via de link is de beste weg.

Succes en ik hoop dat het snel voor je stopt. Het lijkt me ook erg vervelend als iemand je lastig valt. Sterkte en laat nog even weten wat Vodafone heeft gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi RonBeek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kunt dit melden op de volgende pagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Maak op die pagina een melding en dan kan Vodafone kijken of ze er iets aan kunnen doen. Eventueel kan je nog een bericht sturen naar Vodafone via Facebook of Twitter. Maar via de link is de beste weg.

Succes en ik hoop dat het snel voor je stopt. Het lijkt me ook erg vervelend als iemand je lastig valt. Sterkte en laat nog even weten wat Vodafone heeft gedaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je gebruik gemaakt van het overlastformulier RonBeek ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic