Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
ojee2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer heb je deze besteld dan? Ik heb de mijne besteld op 18 maart, maar nog steeds niets gehoord. Kan iemand van vodafona vertellen waneer deze verwacht word?
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou dit graag ook willen horen, aangezien ik al een maand geleden gereserveerd hebt en de verleningen WEL gelijk is ingegaan zonder dat ik het toestel hebt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Update:

Aanstaande maandag krijgen we de eerst batch toestellen binnen! De verwachting is dus dat we de dagen erna direct kunnen beginnen met de leveringen. Daarnaast ligt het toestel vanaf woensdag in de Vodafone winkels.

Laat ons even iets weten zodra de toestellen zijn afgeleverd 🙂
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de update, dat wordt aftellen nu 😄
Cntdown

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaat dit dan ook over de zwarte?
zo ja zijn er genoeg om ook mijn order (9-4) te bezorgen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Cntdown schreef:
Gaat dit dan ook over de zwarte?
zo ja zijn er genoeg om ook mijn order (9-4) te bezorgen?
Hi Cntdown,

Ik kan je helaas niet vertellen uit welke toestellen die eerste batch gaat bestaan. Misschien dat we dat wel kunnen zien zodra de eerste voorraad binnen is maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Gaat het om een nieuw abonnement of om een verlenging? Als het om een nieuw abonnement gaat dan wordt er in ieder geval contact met je opgenomen om een leverafspraak te maken.
ojee2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement in een RED abonnement omgezet, en de HTC One erbij gekozen zodra dit mogelijk was (18 Maart). Word ik dan ook gebeld voor een afspraak omdat ik een (nieuw?) abonnement heb laten verlengen?

En krijgen mensen die hun abonnement verlengen voorrang op de nieuwe abonnementen/bestellers?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ojee2 schreef:
Ik heb mijn abonnement in een RED abonnement omgezet, en de HTC One erbij gekozen zodra dit mogelijk was (18 Maart). Word ik dan ook gebeld voor een afspraak omdat ik een (nieuw?) abonnement heb laten verlengen?

En krijgen mensen die hun abonnement verlengen voorrang op de nieuwe abonnementen/bestellers?
Hi,

Nee er wordt alleen een leverafspraak gemaakt als je een nieuw abonnement hebt besteld. Bij een verlenging wordt dit niet gedaan.
Ook worden de toestellen op volgorde van bestelling uitgeleverd. Wel wordt de voorraad over elk kanaal verdeeld dus er wordt een bepaalde hoeveelheid toestellen beschikbaar voor online bestellingen, telefonische bestellingen, etc.
MaartenArts

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk!
 
Krijgen de mensen die een toestel ontvangen uit de eerste batch een mail hierover?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
MaartenArts schreef:
Eindelijk!

Krijgen de mensen die een toestel ontvangen uit de eerste batch een mail hierover?
Je krijgt inderdaad wel een mailtje als je toestel geleverd gaat worden! 😄
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
En wat is de huidige status, komen vandaag noog steeds de eerste toestellen binnen?
AH24

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist heb ik contact gehad met de verkoopafdeling van vodafone, die mij wist te vertellen dat de toestellen nog niet zijn binnengekomen en dat het nog onbekend is wanneer ze wél binnenkomen. Op mijn vraag: dus dat gaat nog wel even duren? antwoordde ze 'ik ben bang van wel'.
 
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik kreeg als antwoord mei maar ik kan me echt niet voorstellen dat vodafone niet een flink aantal toestellen kan regelen terwijl webshops als studentmobiel en coolblue dat wel gewoon kunnen....
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In mei?!
Ik heb hem gepreordered met de veronderstelling dat ik hem dan als één van de eerste hebt.
Inmiddels lopen er al mensen rond met het toestel die hem zonder te preorderen zo in de winkel gehaald hebben.
Wat is dan het nut van pre-orderen?
MaartenArts

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Slechte zaak van HTC. Hoop echt dat ik hem deze week krijg, mijn huide HTC Desire heeft zijn beste tijd wel gehad.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi all, we hebben inmiddels een voorraad ontvangen en gaan deze zo snel mogelijk bezorgen bij onze klanten. Daarnaast verwachten we op korte termijn een nieuwe voorraad. Hier heb ik geen precieze datum van. Als het goed is ligt het toestel aanstaande woensdag in de Vodafone winkel. Ik wil wel nog even aangeven dat iedere verkoopafdeling (online/telefonisch/winkel) gebruik maakt van een eigen voorraad. Het kan dus zijn dat er een verschil zit in leveringen.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dus de pre-order zilverkleurige modellen worden op of voor woensdag uitgeleverd aangezien ze dan ook gewoon in jullie winkel te koop zijn?
dreamone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er ook zwarte HTC toestellen binnengekomen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
moby008 schreef:
Dus de pre-order zilverkleurige modellen worden op of voor woensdag uitgeleverd aangezien ze dan ook gewoon in jullie winkel te koop zijn?
Zoals ik al zei hebben onze verkoopkanelen een verschillende voorraad. Als de voorraad van een verkoopkanaal op is, kan dit dus ook later dan woensdag zijn.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
oke, dank voor uw snelle reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic