Liesbeth54

Stamgast
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Lagere factuur ontvangen n.a.v. verlenging abonnement. Klopt dit wel?

Per 4 januari gaan mijn nieuwe contact in. De oude loopt dan af nu krijg ik een nota waar ik van schrik. En dan betaal ik gewoon te weinig. Ik moet toch op 4 januari als dan mijn nieuwe contact in gaat betalen tot zeg maar de 27ste alleen de telefoonkosten worden achteraf berekend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Ah, dan zit ik er inderdaad helemaal naast, @Liesbeth54. Sorry daarvoor. 

Ik heb de factuur er even bijgepakt, en ik zie inderdaad dat je tot aan het oude abonnement hebt betaald. Je volgende factuur zal dus wel hoger zijn vanwege een langere periode. Dit zal verrekend gaan worden. Maar nogmaals, maak je geen zorgen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Hoi @Liesbeth54

Ik las je bericht even, maar ik denk dat je 4 februari bedoelt toch? Want in dat geval ga je pas betalen voor het abonnement wanneer deze in zal gaan. Dit zal dus achteraf worden verrekend op de factuur die in februari zal worden verstuurd. Het systeem wat de facturen opmaakt kijkt naar de lopende abonnementen en ziet geen wijzigingen in de toekomst. 

Dus maak je geen zorgen, het komt allemaal goed. En heb je vragen, dan weet je ons te vinden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12533Posts
  • 3610Oplossingen
  • 3287Likes

He @Liesbeth54 
Dat is lang geleden dat je hier online was ðŸ˜‰
Had toch een klein beetje de hoop dat er nu niets meer geks zou gebeuren en dan kom je toch weer online. Maar gelukkig heeft @Roland je al een beetje kunnen gerust stellen en komt het allemaal wel goed. In ieder geval leuk dat je hier online bent en mooi dat je de community hebt gevonden voor al je vragen ðŸ˜Š.

Liesbeth54
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Laten we zeggen dat ik schrok van de factuur want 8,61 is erg weinig vandaar dat ik even navroeg wil geen problemen.

Liesbeth54
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Nee mijn contract liep op 3 januari af en begint dus op 4 januari vandaar dat ik het ook even niet goed snapte.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Ah, dan zit ik er inderdaad helemaal naast, @Liesbeth54. Sorry daarvoor. 

Ik heb de factuur er even bijgepakt, en ik zie inderdaad dat je tot aan het oude abonnement hebt betaald. Je volgende factuur zal dus wel hoger zijn vanwege een langere periode. Dit zal verrekend gaan worden. Maar nogmaals, maak je geen zorgen. 

Liesbeth54
topicstarter
Stamgast
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Oké dan weet ik dat maar schrok dus echt even dan is het de volgende maand dus het dubbele zeg maar.

En sorry hoeft niet hoor we zijn mensen.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Dank je wel, @Liesbeth54. Maar het was een aanname van mij 😉 

Voor een volgende keer weet je ons te vinden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic