szicu94

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LIKEWIZE inruildeal

Beste Vodafone,

 

Ik heb bij jullie verlengd met het nieuwe toestel middels pre order.

Daarbij heb ik gebruik gemaakt van het inruildeals.

 

Op 7 februari 2024 heb ik mijn toestel opgestuurd, op 8 februari 2024 zou die dus moeten aankomen bij Likewize.

Echter is de status tot op heden niet veranderd, PostNL geeft aan dat ze vaak gebruik maken van bulkzendingen voor de retouren die via het antwoordnummer zijn verstuurd of naar een Postbus gaan en die worden niet ingescand apart.

 

Likewize zegt alleen te kijken naar de track and trace en natuurlijk volgens de link zou het toestel nooit aankomen.

Likewize geeft aan dat het mijn eigen schuld is en dat ze echt alleen naar de status kijken bij postNL.

 

PostNL geeft weer aan dat Likewize zelf onderzoek moet starten en dat de verantwoordelijkheid helemaal bij hun ligt.

 

Niemand reageert meer fatsoenlijk op mijn e-mails en het duurt al 3 weken! 

Een keer heb ik zelfs van Likewize bericht gekregen dat het toestel binnen is en vervolgens de volgende dag een email dat het toch niet binnen is.

 

Willen jullie voor mij hier achteraan? Dit zijn de afspraken met PostNL dus zij kunnen niet hun eigen verzinnen.

 

Ik hoor het graag, mijn toestel was in erg goede staat en loop ik nu onnodig te stressen!

 

Groet,

Schuetz

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @szicu94 
We hadden natuurlijk nog even via een privébericht contact gehad en ik heb goed nieuws. Het toestel zelf hebben ze nog niet kunnen traceren op basis van het type toestel en IMEI nummer. Deze is dus nog niet ontvangen, maar LikeWize heeft aangegeven dat ze een uitzondering voor je gaan maken. Bij de volgende uitbetalingsronde (eind deze week/begin volgende week) wordt het bedrag aan jou uitgekeerd! 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @szicu94, goedemorgen en welkom hier!

Zeker wil ik hier even voor je achteraan gaan. Ik trek hiervoor graag mijn contactpersoon bij LikeWize even aan de mouw. Om dit intern voor je uit te zetten heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Wil je voor mij jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke informatie? Ook ontvang ik graag nog de volgende informatie:
* Track en Trace
* IMEI nummer toestel
* Type/kleur/geheugen toestel
* Registratienummer LikeWize

szicu94
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Track and trace: **

Postcode Likewize: **

IMEI nummer: **

Type toestel: Galaxy s22 ultra, phantom black, 256 GB

Registratienummer Likewize: **

 

*Moderator edit; privégegevens verwijderd*

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

 

Ik heb een moderator gevraagd om je gegevens te verwijderen. Dus opletten, niet meer hier online plaatsen. 

szicu94
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

Track and trace: **

Postcode Likewize: **

IMEI nummer: **

Type toestel: Galaxy s22 ultra, phantom black, 256 GB

Registratienummer Likewize: **

 

*Moderator edit; privégegevens verwijderd*

Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

LET OP:
Plaats geen privé gegevens hier op de community! Deze informatie is voor iedereen te zien en dat wil je niet. Zet je privé gegevens bij je instellingen, niet hier! 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

szicu94
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe moet ik mevrouw dan antwoorden? Hoe moet ik informatie aanleveren die ze nodig had? Daarmee bedoel ik geen persoonlijke gegevens maar een track and trace code, imei ed? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Door een Privé bericht te sturen, klik hier. Klik links in beeld bij POSTVAK IN op rode blokje met potlood en geef dan Verzenden naar de naam Cecilia en zo ga je verder en klik je aan het eind op Bericht verzenden. 

 

Maar het kan zijn dat @Cecilia inmiddels al je informatie al heeft omdat je het hier al meer keren hebt geplaatst 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Bedankt voor alle informatie @szicu94! Ik heb het doorgezet naar mijn contactpersoon van LikeWize. Als ik een update heb, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @szicu94, goedemorgen

Ik heb inmiddels een update ontvangen. Allereerst wil LikeWize hun verontschuldigingen aanbieden voor de miscommunicatie. Tot op heden is je mobiele telefoon nog niet bij hen aangekomen. Naar aanleiding van mijn bericht hebben ze dit nogmaals extra laten checken. Dit correspondeert ook met de Track en Trace van Post NL. 

In dit geval is gekozen voor standaard verzending en dit betekent dat het pakket niet is verzekerd tegen schade en/of diefstal. Dit wordt ook aangegeven in de bevestiging per e-mail die je ontvangt na aanmelding van de inruildeals. Jij bent de verzender/opdrachtgever en dus de klant voor PostNL, waardoor dit verder met Post NL opgepakt zal moeten worden. Zij kunnen hiervoor een onderzoek starten. Vodafone of Likewize kan hierin helaas niets betekenen. De verantwoordelijkheid/het opstarten van een onderzoek zou bij LikeWize liggen indien er was gekozen voor een aangetekende verzending. Ik wil je om die reden dus vragen om nogmaals contact met Post NL op te nemen hierover.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Hi @szicu94 
We hadden natuurlijk nog even via een privébericht contact gehad en ik heb goed nieuws. Het toestel zelf hebben ze nog niet kunnen traceren op basis van het type toestel en IMEI nummer. Deze is dus nog niet ontvangen, maar LikeWize heeft aangegeven dat ze een uitzondering voor je gaan maken. Bij de volgende uitbetalingsronde (eind deze week/begin volgende week) wordt het bedrag aan jou uitgekeerd! 

szicu94
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Cecilia. Wat een hoop ellende zowel daar als bij PostNL. Nog een hele fijne dag toegewenst! 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3090Posts
  • 911Oplossingen
  • 1045Likes

Heel graag gedaan @szicu94. Ik ben blij dat we het via deze weg toch tot een goed einde hebben kunnen brengen. Ik wens jou ook een hele fijne dag toe! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic