Beste Vodafone,
Ik heb bij jullie verlengd met het nieuwe toestel middels pre order.
Daarbij heb ik gebruik gemaakt van het inruildeals.
Op 7 februari 2024 heb ik mijn toestel opgestuurd, op 8 februari 2024 zou die dus moeten aankomen bij Likewize.
Echter is de status tot op heden niet veranderd, PostNL geeft aan dat ze vaak gebruik maken van bulkzendingen voor de retouren die via het antwoordnummer zijn verstuurd of naar een Postbus gaan en die worden niet ingescand apart.
Likewize zegt alleen te kijken naar de track and trace en natuurlijk volgens de link zou het toestel nooit aankomen.
Likewize geeft aan dat het mijn eigen schuld is en dat ze echt alleen naar de status kijken bij postNL.
PostNL geeft weer aan dat Likewize zelf onderzoek moet starten en dat de verantwoordelijkheid helemaal bij hun ligt.
Niemand reageert meer fatsoenlijk op mijn e-mails en het duurt al 3 weken!
Een keer heb ik zelfs van Likewize bericht gekregen dat het toestel binnen is en vervolgens de volgende dag een email dat het toch niet binnen is.
Willen jullie voor mij hier achteraan? Dit zijn de afspraken met PostNL dus zij kunnen niet hun eigen verzinnen.
Ik hoor het graag, mijn toestel was in erg goede staat en loop ik nu onnodig te stressen!
Groet,
Schuetz