AK25

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunnen Red Together leden een eigen My Vodafone account registeren?

Ik heb 1 ziggo abonnement en 2 telefoontoestellen / abonnementen gebundeld in red together   Het ene toestel is van mij en de andere van mijn vrouw   We willen beide kunnen inloggen om onze tegoeden etc te kunnen bekijken   Moet mijn vrouw daarvoor mijn inlog gegevens gebruiken of kan dat via een eigen account   ?  (O.a. ivm 2 factor identificatie)   Dank alvast 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @AK25 
Het is met name de 2FA controle die in dit geval erg vervelend is hé? Ik heb deze extra controle uitgezet voor jullie, zodat je niet iedere keer tijdens het inloggen hier tegenaan loopt. Kijk dan ook gerust eventjes wat voor jullie het fijnste werkt, inloggen via een afzonderlijk profiel of inloggen met 1 account voor beide Red Together aansluitingen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Uw vrouw kan een eigen account aanmaken, het is tenslotte haar eigen nummer. Ze krijgt dan ook een verificatiecode op haar eigen toestel. Red Together Hoofd gebruiker, dat bent u, kan meer dan de Red Together Extra, die van uw vrouw. Dat is logisch want u mag ook bepalen hoeveel data mevrouw mag gebruiken. Maar uw vrouw kan gewoon een eigen inlog aanmaken (met haar eigen 06 nummer en haar eigen mailadres) 

AK25
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste energyboy  dank voor je reactie   Goed dat het kan maar ik kan niet goed vinden hoe en waar ?    Tips ??

Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
AK25
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wederom dank je wel   Als ik dat doe krijg ik de opmerking “ dit nummer hoort al bij een account “  en dat klopt want het nummer zit ook in mijn red/together   We delen tenslotte samen de data   Maar ze moet met mijn id inloggen om de gegevens te zien en dat vind ik lastig omdat ik steeds de 2 stappen verificatie moet goedkeuren  help a.u.b. !!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @AK25, welkom hier!

Bij Red Together vallen beide mobiele nummers onder hetzelfde klantnummer. Per klantnummer kun je één My Vodafone account registeren. Dit verklaart ook de melding die je krijgt te zien. Wel is het handig om per aansluiting van Red Together een aparte inlog te hebben. Als je inlogt via de browser in My Vodafone, dan kun je via het kopje 'Profiel' naar ' Gebruikers'' gaan. Daar heb je de mogelijkheid om een apart profiel aan te maken met haar e-mailadres voor inzage in het telefoonnummer van jouw vrouw en haar mobiele gegevens. 

AK25
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia, dank je voor je reactie. Ik heb inderdaad een 2e gebruiker toegevoegd en ze kan nu zelf inloggen en krijgt ook zelf de melding / code  inzake de 2 staps verificatie.  Wel lijkt de app heel erg onstabiel. We krijgen erg vaak de melding "Oeps er is iets misgegaan" en dan stopt de app, soms meerdere keren achter elkaar. Na meerdere keren proberen of een uurtje wachten lukt het alsnog. Heel erg frusterend. Kan het zijn dat dit gebeurd omdat de email adressen redelijk op elkaar lijken en dan het password voor beide hetzelfde is ??

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @AK25 
Het is met name de 2FA controle die in dit geval erg vervelend is hé? Ik heb deze extra controle uitgezet voor jullie, zodat je niet iedere keer tijdens het inloggen hier tegenaan loopt. Kijk dan ook gerust eventjes wat voor jullie het fijnste werkt, inloggen via een afzonderlijk profiel of inloggen met 1 account voor beide Red Together aansluitingen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic