Hallo,
in juli heb ik veel problemen gehad met de overstap van KPN naar Vodafone.
Als compensatie zijn er kredietnota's aangemaakt voor het vergoeden van abonnementsgeld.
Dezen zijn echter nog niet uitbetaald of verrekend.
Graag zie ik dit alsnog z.s.m. gebeuren.
het gaat om de volgende factuurnummers:
601081651112
601081687301
601081687333
Bij alle drie staat wel "verwerkt", maar ik heb alle bijschrijvingen en facturen sindsdien doorgespit en ze zijn echt niet verrekend.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @BertjeBe
Yes, klopt! Hier hebben wij toen contact over gehad en samen nog de betreffende credits in orde gemaakt. Bij een actief abonnement verrekenen we het tegoed met toekomstige facturen totdat er geen tegoed meer is. In deze periode voeren we dus geen incasso's uit.
Hi @BertjeBe
Yes, klopt! Hier hebben wij toen contact over gehad en samen nog de betreffende credits in orde gemaakt. Bij een actief abonnement verrekenen we het tegoed met toekomstige facturen totdat er geen tegoed meer is. In deze periode voeren we dus geen incasso's uit.
*knip*
Ik zie idd dat er ook niets is afgeschreven.
Mijn excuus
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.