tiessuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krassen op rand boven en onderkant iphone5 nieuw uit de doos

Geachte heer/mevrouw, 

Vandaag heb ik de nieuwe iphone 5 binnengekregen na een telefonische bestelling bij vodafone. Tot mijn verbazing zag 
ik op de bovenkant een stukje uit het alluminium. Na het toestel nog meer in het licht te hebben gehouden zag ik meerdere kleine beschadigingen aan de rand. Ik vind dit niet echt een normale stituatie. Als ik iets nieuws aanschaf verwacht ik een net en gaaf product. Zeker bij deze prijzen. Hoe kan dit het beste worden opgelost? 

In afwachting van uw antwoord..

Met vriendelijke groet.
4 Reacties 4
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Welkom op het forum

Ik zou zeggen ga eens langs de vodafone winkel, misschien dat deze het direct voor je oplossen, neem wel de bonnen mee die je gekregen heb
tiessuh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

Dat was ik ook van plan. Maar is het bekend hoe vodafone hier mee omgaat?. 
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Een blik op internet laat
ook zien dat dit geen onbekend probleem is bij de iphone 5. Er zijn nl meerdere 
berichten te vinden dat iphones nieuw uit doos al zijn beschadigd. 

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Klopt, dit is een bekend probleem, en daar zal vodafone ongetwijfeld ook wel weten, dus morgen langs gaan is de beste oplossing, vanaf hier kunnen we natuurlijk niks doen voor je haha

Succes morgen bij de vodafone winkel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Beste Tiessuh, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Aangezien het hier om een telefonische bestelling gaat, raad ik je aan het toestel zo snel mogelijk retour te sturen met de bijgeleverde retourbon. Geef wel duidelijk op het formulier aan wat de reden van retourzending is en dat je graag een ander toestel wilt ontvangen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic