swen91

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Krassen S7-edge door ClearView cover ?

Lezers,

Vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat er aan de rechterzeide (edge) allemaal vlekjes en vage plekjes zitten. Goed proberen te poetsen echter blijf je het zien. Ik ben van plan om binnenkort naar de winkel te gaan maar hebben meerdere personen hier last van ?Zou dit door het hoesje kunnen komen ? Ik ben altijd voorzichtig met mijn spullen, nooit geen scherpe spullen (sleutels) in dezelfde broekzak waar het toestel zit etc..

Ook al met samsung contact opgenomen en ze zouden graag mijn toestel + hoesje ontvangen. De persoon die ik gesproken heb was vriendelijk en behulpzaam !

Grtjes
15 Reacties 15
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi swen91,

Vervelend om te lezen dat het toestel beschadigd is 😞 Ik heb hier nog niets over gehoord. Je geeft aan dat je al contact met Samsung hebt gehad. Hebben zij je gevraagd het toestel op te sturen en heb je dit inmiddels gedaan?
swen91
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Kyra,

Op het internet verschijnen her en der dezelfde meldingen. Ook reviews van het product bij verschillende verkooppunten zijn uitermate slecht met hetzelfde probleem.

Toestel is via vodafone verzonden. In afwachting van bericht. Er zijn wel al mensen die een nieuw toestel hebben gekregen.

Jammer het hoesje is echt gaaf en heeft mooie futures ! Echter de krasjes en vlekjes zijn echt storend.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
swen91 , inderdaad ontzettend jammer! Ik hoop dat Samsung met een passende oplossing komt. Laat je ons nog weten hoe het is afgehandeld?
swen91
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De tekst en uitleg : wegens een defect aan het toestel zijn de krassen ontstaan.

Niet echt duidelijk dus. Scherm is vervangen / hoesje teruggestuurd.

Wel jammer want de functionaliteit is super ! nu de S-view cover maar aangeschaft, kijken of deze wel doet waarvoor men een hoesje koopt 😄
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is, laat je ons weten hoe het hoesje bevalt?
swen91
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas, hoesje nog niet eens 1 week in gebruik en alweer krassen op het scherm en binnenkant van het glas. Het hoesje is zo statisch als maar zijn kan waardoor vuil blijft "plakken".

Deze week maar weer terug naar de winkel en ondertussen de led view cover bestellen denk ik. Misschien ook z'n plak folie, weet iemand toevallig of de edge rand dan ook beschermd is ? Of heeft iemand een goede tempered glaas screenprotector voor de edge 7 ?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
swen91 wat vervelend dat het weer mis gaat met het hoesje! Ik heb even voor je gekeken online, en zie dat er voor de S7 Edge van verschillende merken zogenaamde "curved" screenprotectors bestaan. Deze zijn gebogen en beschermen inderdaad ook de rand.
swen91
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Bedankt voor het zoeken, heb inderdaad vanmiddag al een screen protector bestelt. Hopen dat ik eindelijk mijn toestel eens goed kan gaan gebruiken, status is nu dat ie 50 % weg is geweest voor reparaties 😛

dus voor de mensen die dit lezen PAS OP met de :
- s view cover
- clear view cover
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
swen91 ah top! Ik hoop het ook, je hebt inderdaad niet zo'n soepele start gemaakt door die hoesjes. Hopelijk kun je nu eens flink van je toestel gaan genieten 😉 Veel plezier en tot ziens op het forum!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
batfink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krassen S7-edge door ClearView cover ?

Ik keek nu goed op me telefoon en heb allemaal kleine krasje op het scherm en ik heb een cleaview cover.
Wat kan daar aan gedaan worden ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Ai dat is natuurlijk niet zo netjes. Waar heb je de ClearView Cover aangeschaft? In www.samsung.com. Hopelijk komt Samsung met een passende oplossing.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Goed gespot SamsungExpert. Ik heb beide topics nu samengevoegd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic