OJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krakerige belverbinding iPhone 5

Ik ervaar al geruime tijd problemen met het bellen met de iPhone5. Ik hoor vaak de beller aan de andere kant krakend, zinnen vallen weg, waardoor het niet mogelijk is een gesprek te voeren. De beller kan mij overigens wel prima verstaan. Ik hoor vaak al dat de verbinding slecht is bij het overgaan van het belsignaal.

Vreemde is dat als ik het gesprek beeindig en direct terug bel de verbinding wel goed is.

Probleem treedt op op verschillende locaties. Ook heb ik 4G op de telefoon al aan en uit gezet, echter zonder resultaat.

Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo OJ, het is lastig om erachter te komen wat hier de oorzaak van is. Heb je je simkaart al eens eruit gehaald en opnieuw getest? Gebruik je ook een originele simkaart of is deze verknipt? Je kunt eventueel ook eens je simkaart in een ander toestel testen.
OJ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SeR dank voor je reactie. Ik heb een originele simkaart. Ik heb deze er nu uit- en ingedaan en opnieuw getest. Omdat het probleem niet bij elk gesprek optreedt is het voor mij ook lastig testen. Nu wel een paar keer gebeld en geen problemen ervaren maar zal de komende tijd dus moeten ervaren of het probleem door het herplaatsen van de sim kaart is opgelost.
Ook van kaart gewisseld met andere iPhone. Ook hier nu geen problemen ervaren met beide telefoons / simkaarten. Als het probleem zich weer voordoet zal ik ook hier nog verder testen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Is prima! We horen het graag:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic